29 Jan 2007

LoNd0N T0Wn

London on üks kõige ilusamaid ja stiilseimaid linnu, kus ma kunagi viibinud olen (Jah, ma olen käinud ka Pariisis ja Viinis ja Roomas ja New Yorgis jne). Aga London rokib. Nii tahan juba tagasi ja laupäeval arvatavasti lähengi.

Ma kirjutan pikemalt õhtul. Praegu pole aega eriti, peaks pesu voltima ja mängutoa tolmuimejaga üle käima jne. Õhtul siis üritan kirjutada rohkem :)

P.S. Raha on endiselt kadunud.

Muideks, mainin ära seoses selle rahaga ühe väikese dialoogi Tanya ja Alexandra vahel.

Tanya: Liis lost 30 pounds.
Alex: Jesus is she ok?
Tanya: Shes depressd but other than that shes fine its not life or death situation.
Alex: Tanya, she lost 30 pounds.
Tanya: Yeah so?
Alex: Your not worried?
Tanya: No if its that big of a deal i can always send her money.
Alex: You meant currency?
Tanya: Uh duh.
Alex: Oh ok, call it quid dork i thought you meant weight.


Muahahhaaaaa ... yea right.. Mind poleks ollagi, kui ma 30 poundi a la umbes 15 kilo alla võtaks :P:P:P



kel pikad juhtmed siis: pound - nael (raha ja 0,45kg)

No comments: