8 Feb 2007

Neljapäeva hommikul

Neljapäev on tore päev. Nädal on läbi ning saab puhata ja mängida. Tegelikult pean ma reedel veel lapsi vaatama ekstra raha eest, kuid see on ainult õhtul. Pealegi nad ju magavad.

Eile otsustasid jõmpsikad, et nad ei taha kooli minna. M`l oli eelmine päev ka tugev kõhuvalu ning ta oksendas. Hommikuks oli ta küll korras, kuid keeldus kooli minemast ja keelas E`l ka minna. Nende ema siis lubas üheks päevaks koju jääda, juhul kui mina vastu ei ole. Eh, ei tea kas mul oli valikut või?

Koristada ma muidugi ei jõudnud ning lapsed viisin välja pizzat sööma ja jäätisele. Enne seda nad ei suutnud otsutada, mida selga panna ja kas nad üldse tahavad minna või mitte. Ma istusin maha ja ütlesin, et ma teen väikese uinaku, kuni nad enestele selgeks teevad, kas me läheme kuskile või mitte. Lõpuks ikka läksime.

Kodus hiljem joonistasime lilli ja polnud sel päeval häda midagi. Vannitamine on jube. Nende vanni saamine on jube. Nad jooksid ja ajasid üksteist alasti taga, ma vaatasin ja teatasin, et kahe minuti pärast üks teist kukub ja pistab röökima. Vastu tuli sealt naer, kuid arvake ära, mis kahe minuti pärast juhtus? Haaaa.. told you so!!!

Kui vannis käidud, siis oli ema kodus ja pani nad magama. Koristasin veel köögi ning panin M`i kooliriided valmis ja tõstsin turvatoolid oma autost välja. Pereema küsis, et ega ma minema ei lähe, et nad tahaksid väikesele dringile minna. Ma ei plaaninud minna küll, niisiis jätsin oma toa ukse lahti, et ma lapsi kuuleks, juhul kui nad peaksid üles ärkama.

Rääkisin Tanyaga. Snuffy pannakse arvatavasti kahe nädala pärast magama. Vähk on edasi levinud tema ülejäänud käppa. Rsk.

Varsti saadab ta mulle fruit roll up`se.. Yummy.. Ei jõua ära oodata. Oi ma peaksin postkontorisse minema. Mul on midagi vaja koju ja ka Ameerikasse saata. Ei tea, kuidas inimesed sõidavad täna.. Lumi maas ja nii.

Nädalavahetus tõotab chill tulla. Pidin juba reedel Londonisse minema, aga ei saa. Kantersiga saame laupäeval kokku. Äge äge. Pidu pidu.

Oi juudas, sain sõnumi just. Võõralt numbrilt, saying: "Yo idiot wt u lotz doin". Hmm. Arvan, et numbriga on eksitud. Ma saadaks sõnumi vastu, ainult et mul 3 naele krediiti ainult. Peaks top uppima. Ei viitsi. Äkki ikka peaks saatma.. Saatsin. Muahahaa. Saatsin midagi sellist, et: "we idiot kind of lotz are doing.. stuff (i really have to know you to tell you)." Uni on ikka veel ja ei osanud midagi originaalsemat välja ka mõelda. Hehee. Just tuli sõnum vastu "Who dis". Mina vastu: "Nuh uh, u txted me first, who are you?" Tema: "And y are you phoning my house" ja veelkord tema "Im Pavz" ja veelkord tema "Who are you".. Oi jeerum, ma ei viitsi enam. Alguses oli fun, aga enam ma lihtsalt ei viitsi oma krediiti tema peale raisata. Bye bye morning phone adventure.

Kõht on tühi. Peaks riidesse panema ja alla minema ning sööma midagi ja teed jooma. Jah, seda ma teen.

No comments: