7 May 2007

Oi Bljat

Ma pole alates lausp2eva l6unast mitte midagi s88nud ning t2na hommikul yles 2rgates oli j6le sitt olla ja see v2henegi, mis kahe p2eva tagusest s88maajast sees oli, tuli k6ik ylevalt v2lja. Oksendamine on niiiii n6me!!! Aga mis teha, mul pole lihtsalt aega olnud. Ja ma isegi ei ytle teile miks, sest pole vaja teada. Lihtsalt ma olen elus ja vist ka terve ja eks ma kirjutan siis, kui end paremini tunnen.
*
Vihjeks veel nii palju, et sel pole alkoholiga mitte midagi tegemist. Ma pole alates reedest midagi joonud ning ka siis l2ks ainult yks klaas veini.
*
Muideks, mul s6rm m2daneb. Kohe p2ris t6siselt. Yhest v2ikesest haavast sai suur suur m2dapunn (no ikka pooleteist cm diameeter on). Nyyd ma olen mingit kreemi peale pannud, mis valu leevendab ja p6letikuga v6itleb. Tegelikult oleks k6ige parem see punn katki teha ja m2da v2lja lasta, aga ma ei julge. Saab, mis saab. Leevendame kreemiga, loodetavasti palju hullemaks ei l2he ja paraneb 2ra. 22rimsel juhul tuleb s6rm kyljest 2ra l6igata. See kyll hea ei ole.
*
Vabandan, kui nyyd kellelgi s88giisu vms 2ra ajasin. Kui mul hea olla ei ole, siis see on ainult aus, kui teistel ka ei ole ;).

No comments: