17 Jun 2007

Elum2rk

Ma olen ennast nii t2is s88nud virsiku-martsipani pirukast. Enne seda suutsin nahka pista kaks kanakoiba, ahjukartuleid ning hunniku aedvilju. Kusjuures ma t2na (j2rjekordelt) lubasin endale, et ma hakkan t6sisemalt trenniga tegelama. Aeroobikas pole ma peale esimest kahte korda enam k2inud, kuid t2na ostsin spets trenni s2rgi (helesinine ja ilus on) ja nyyd on p6hjust j2lle minna. Soetasin endale 6 naela eest ka mingi kummist jubina, millega saab kodus harjutusi teha, vaatab, kas ka viitsin. Ma olen ikka juurde v6tnud kyll, aga ma arvan, et see on rohkem alkoholist, kui teisugustest (tervislikest muuseas) s88misharjumustest. T2na j6in ma 6htus88gi juurde ainult vett. Keeldusin nii 6lust kui ka veinist. Samas vahet vast poleks olnud. Martsipan annab tunduvalt rohkem igasugu kaloreid kui alkohol.
*
Tegelikult pole yldse minu moodi mingisugustest kehakaalu probleemidest r22kida. Mind pole kunagi (v2ljaarvatud siis, kui mu 6ed must NII kuradima palju k6hnemad olid) huvitanud, milline ma v2lja n2en. Praegu on asi lihtsalt k2est tiba 2ra l2inud. Ah vahet pole.
*
Mis siis viimasel ajal juhtunud on? Londonis ma pole viitsinud k2ia, selle asemel tegin eelmine n2dal tripi Guildfordi. Linna, mis asub umbes poole tunni kaugusel. Suur linn. Seal on kaubamaja :D. Suurem kui Horshamis. Ja poed asuvad n6lvaku peal. Teerada n6lvakul on munakiviline ja meenutab vanalinna. J2rgmine samm on autoga Brightonisse s6ita. V-olla l2hen juba homme.
*
10 p2eva p2rast me kolime. V2hemalt nii nad r22givad. K2isin t2na uut maja vaatamas. K88gis on kabinetid juba sees, toad on v2rvitud, p6randad maas. Ootus2revus on suur ja tahaks juba rutem 2ra siit saada. J2rgmine n2dal on siis viimane, mil ma siin koristan, ei tea, kas on yldse m6tet.
*
Kaks kurba (ebameeldivat/kohutavat) asja on juhtunud, millest ma siin pikemalt r22kida ei taha. Yhest asjast teavad ainult l2hedased inimesed, teisest ainult C. ja S. Mainin need 2ra ainult sellep2rast, et mul endal kolme aasta m88dudes, mil ma omaenese blogi loen, need ka meeles oleksid, sest n6lemad on v2ga t2htsad.
*
Ma olen v2ga v2sinud.

No comments: