26 Dec 2006

Juulud...

Juuuulud.. v6i nagu v2ike 6de kunagi armastas 8elda.. luulud. Eks need j6ulud yhed parajad luulud ole jah. Yks paras vale. Pole olemas mingit j6uluvana ega p2kapikke ja kingitusi teevad emad-isad-s6brad-tuttavad-vanavanemad-jamuudkesonlihtsaltniisamaheasydamega. Ja p2kapikud ei too sussi sisse kommi. :P Aga mis vahet sel on? Yllatused on ju siiski meeletult toredad.

Ma m2letan, et mul k2isid ka kunagi p2kapikud. Mingi hetk enam ei k2inud. Aga see oli vist ikka peale keskkooli juba, ma ei m2leta. Igatahes pole p2ris mitu aastat minu sussi sees detsembri kuu jooksul mitte midagi olnud. Kuid nyyd, aastal 2006, detsembri 25nda p2eva varahommikul (kell 3), 2ratati mind t2iesti syydimatult yles ja ma leidsin oma voodist suure j6ulusoki t2is igasuguseid asju :D.

Jeeeee

P2kapikud siiski vist on olemas ;). Tanyal ja Andyl olid ka sokid ja muidugi oli meil vaja kell kolm kogu selle sisu pahupidi keerata ja n2ha, mis seal sees on. Nii me siis istusime Andy toas nagu kamp viie aastatseid ja imetlesime oma staffi.

Kindlasti tahavad k6ik teada, et mis minu soki sees siis olid :P Nii... :
Pruun pehme kutsa, mille k6hule vajutades too haukudes j6ululaule laulab
Punane p6hjap6der, koos v2ikese mini candy canes kotiga
Nemo ja Dory m2nguasjad
Pingviini kujuline pehme v6tmehoidja koos Pezi kommidega
Coca cola purgi kujuline v6tmehoidja koos kolme erineva coca maitselise huulepalsamiga
Paks ymmargune plastmassist j6uluvana kujuline potsik, mille sees on hubba bubba n2tsu mindid
Andes kommid, mis on siis piparmyndi maitselised shokolaadi kommid
Trolli Peachie-Os kommid
Frosty Nerds kommid

Nyyd on vist k6ik. Igatahes v2ga palju asju yhe soki kohta. Soki v6in ka endale muidugi j2tta ;). Olles esialgsest vaimustusest yle saanud mindi umbes kell neli voodisse tagasi. Tanya 2hvardas kell viis k6ik uuesti yles 2ratada, et siis tuleb kuuse all olevate kingituste avamine. 6nneks lasti natukene rohkem magada ja suur 2ratus toimus alles kell 8 :). Kingid jagati k2tte ja siis l2ks rebimiseks. T6siseks rebimiseks. Kuuse alt leidsin endale siis kaks i-Podi alumiiniumist kesta. Roosa ja musta. Elektoonilise Sudoku m2ngu, mille saab lennukisse kaasa v6tta ja mida ma absoluutselt jumaldan. Teine sudoku m2ng oli aga veel. Klaasist. Vot see on alles iludus. M6nel teist 6nnestub seda n2ha ka, kui ma Eestisse tulen :P. Siis sain veel ristkylikukujulise klaasi, mille sisse on graveeritud roos ja mille saab aluse peale panna. Ja kui alus sisse lylitada, siis annab see erinevates v2rvides valgust v2lja. Kui toas on pime, on see meeletult ilus.

Aga minu lemmik kingitus on Kool Hip Hop Kat
http://www.itsoutrageous.com/productassets/hhp.html. Siit saab n2ha ka.
Ainult, et minu oma ei ole mitte roosa, vaid h6bedane. Ma saan kasutade seda k6larina ja oma Ipodi selle taha yhendada. V6i niisama temaga m2ngida. Ta reageerib liikumisele ja vastavalt sellele ta siis tantsib ja h22litseb samal ajal valgust korvadest ja silmadest v2lja lastes. Ta on niiiii nunnu. Parim m2nguasju, mis ma eales saanud olen :D.

Ai Ai.. Ma kirjutasin terve blogi 2ra ja siis 2kki viimane osa lihtsalt kustus. N6me.

Igal juhul Tanya ja Andy said hunniku Kariibimere piraatide teemalisi m2nge. Umbes kella kaheni me muud ei teinud kui ainult m2ngisime nagu t6elised lapsed. Peale seda tuli 2kki v2simus peale. 88sel oli ju tund vahele j22nud ning hommikul kell 8 2rgata ka enam kuigi meeldiv pole. Magasin kuni kella viieni ja varsti juba oligi s88gi aeg.

Seapraadi ei saanud. Kyll leidus meil aga kyllaldaselt kalkunit, kartuliputru, magusaid porgandeid ja turkey stuffingut. P2rast seda nautisime 6una- ja kirsipirukat koos vahukoorega. Mmmmm hea olid. Pumpkin breadi oli ka. V2ga maitsev.

Peale seda j2i vaikseks. Kuulasime j6ululaule ja vaatasime niisama filme. M6nus ja hubane oli. Rahulik. Meeldiv. Tore. 2ge ja sada muud ilusat omaduss6na. Ma millegi p2rast kartsin neid j6ule. Et 2kki tekib ikka suur Eesti igatsus ja ma pole v6imeline neid nautima. Aga asjad l2ksid oodatust t6esti paremini.

Aga aitab nyyd kah. Enne kui see blog j2lle midagi kustutada kavatseb, sest kolmandat korda ma kirjutada kyll ei viitsi ;)

Peace.

No comments: