22 Dec 2006

Natukene jubedusest ja heategevusest

Appi, kus ma sooviks, et mul oleks (Tikri) digikas praegu v6tta ja ma l2heks 6ue ja pildistaks naabermaju, mis n2evad katastroofiliselt naeruv22rsed ja maiteslagedad v2lja kogu selle j6lulhullusest tuleneva kaunistamise tagaj2rjel.

Lihtsalt jube on..

Aga muidu l2heb mul h2sti. T2na on olnud yks kingituste pakkimise p2ev. Mitte minu kingituste, ma olen enda omad juba ammu 2ra pakkinud, aga teiste inimeste, kes abi vajavad. Ma v6iks 6leda, et ma olen juba v2ga hea pakkija . Siin k2ib telekast reklaam yhest t2dikesest, kellele inimesed helistavad, et ta tuleks pakkima nende kingitusi ning siis ta on kummargil ja tal selg valutab ja ta v6tab mingit rohtu (rohu reklaam konjeshna) ja siis ta on h2sti happy happy Merry Christmas ja pakib aga kingitusi. Vot mina olen ka varsti vabatahtlikult samasugune abivalmis pakkija, ainult ilma rohuta.. Esialgu.

Mul on kelluke. Selline pisike kellukene, mida saab tilistada. Et miks mul see on? Vaadake, siin on j6uluajal iga suurema poe ees yks mehike v t2dike, kes tilistab kellukest ja k6igile Merry Christmas soovib. Muidugi ega ta niisama l6bu p2rast ei tilista, ta vist saab selle eest ikka palka ka, aga kogu asja m6te on hoopis see, et t2nava peal on ka yks kastike, kuhu inimesed saavad (loe peavad) raha panema - charity noh. Ja siis ma tahtsin ka kellukest. Kasti mul ei ole - heategevust ei ole vaja, aga siiski. Teine p6hjus on veel. Nimelt Ylemiste keskuse Rimis olid lettide peal ka ju kellukesed. Sellised tibatillukesed ja ma alati m6tlesin, et v6iks osta ja heategevusele natukene kaasa aidata, kuid seda ma kunagi millegi p2rast ei teinud. Ja ma ei ole 6nnetu selle p2rast, sest selle pisikese kellukese n2raka asemel on mul nyyd palju tuusam kelluke.. suurem ja s2ravam
*naeratab rahulolevalt soovides j2rjekordselt, et tal (Tikri) digikas oleks*
Ahjaaa.. Ma olen juba kolme kastikesse ka raha pannud. See raha pidavat t6elistele abivajajatele minema, mitte neile mehhiklastele, kes wellfare peale elavad ja food stampide eest sigarette ning alkoholi ostavad. Praegu ongi selline tunne, et tahaks aina rohkem ja rohkem head teha, sest mida rohkem sa teed, seda rohkem sa tunned, kui v2he sa oled teinud.

Inimesed - yritagem teistele head teha. Kes teab, 2kki l2heb teiste abi ka endal kunagi vaja.

P.S. Ka hea n6u andmine on heategevus.
Menatal note: *go talk to the neighbours about you know what*

No comments: