15 Jan 2007

Little Trip

Täna käisime Geaga vanaemade juures. Ilm oli kohutav. Kohvi sai. Teed sai. Mandariine sai ja veini sai ka. Laulsime kõva häälega Lily Allenit ja võtsime hääletajast umbes 13 aastase poisi peale.

Vanaisa mängis lõõtsa. Et ma Inglismaal olles rahvuspilli kõla ikka ära ei unustaks. Armas. Ma oskasin kunagi ka lõõtsa mängida. Ja kannelt. Ma olin siis veel suht noor ja vanaisa tahtis, et ma neid pille mängiks ja laulaks veel ka. Mina üldse ei tahtnud, kuid ei julgenud ei ka öelda.

Mäletan ma pidin laulma Untsakate laulu nimega Tartu neiu. Ma vihkan sõna neiu. Ma ei tea miks, aga ma ei salli seda sõna. Ja mul oli väga ebamugav.

Ent täna kui ma seda lõõtsapilli kuulsin, siis tahtsin, et ma oskaks jälle seda mängida. Võib-olla kunagi uuesti õpin ka, after all, vanaisa hakkas lõõtsa mängima alles siis, kui ta oli 53. Mul on 30 aastat veel aega :)

Sõna neiu vihkan ma siiamaani. Praegu ei tule küll meelde, kuid neid sõnu, mis mulle ei meeldi on veelgi. Äkki kunagi updatin seda postitust...

Seniks aga, nägemist!

No comments: