2 Jan 2007

Siiski rahul

Kuna aktiivsus (nagu n2ha) on meil t2iesti null, siis volitan iseennast oma erisoovidest r22kima :)

1. K2ekell
Kella tahtsin endale soetada juba Eestis, kuid sobivat lihtsalt ei leidnud. K6ik olid koledad v6i n6medad v6i lihtsalt hirm kallid. Ostetud ajan2itaja on aga v2ga ideaali l2hedane - kaunis, stiilne (ma leian), muidugi nunnu (muud moodi ei saakski), laia rihmaga iluese ja ma olen t2itsa rahul. Rihmas ei olnud algselt loomulikult piisavalt auke ning kell lotendas mu piitspeenikese randme peal (:P), kuid kaubamaja k6rvaboksis tituleeris yks onuke end lahkelt augustajaks ning kell sai parajaks. Rihm on kyll nahast ent kella osa metallist ja peale paari p2eva kogesin j2rjekordselt oma tavap2rast allergilist reaktsiooni niklile. Ent asi sai parandatud asetades metallile ymmarguse kleepeka ning nyyd on k6ik korras. I couldnt be happier :P

2. Kohver
Juba Ameerikasse tulles oli mu spordikott t2iesti t2is. Ma siiamaani ei saa aru, miks mul oli vaja nii palju asju kaasa v6tta, kuid ju siis oli. Igal juhul on igasugust junki juurde tekkinud ja ma v6tsin vastu otsuse siit maalt lahkuda rohkem kui yhe kotiga. L6puks otsin endale kohvri. Ratastega. Mitte eriti suure. Aga j2llegi ilusa. Rahulolu on t2ielik.

Ja ongi k6ik. T2na l2hen veel arvatavasti juuksurisse, kui aega yle j22b (enne peab koera arstile viima, becky ja ta lastega chuck. e cheese-sse m2ngima minema ning mike tahtis mind hirmsasti vene poodi viia). Juuksel6ikus oli mul plaanis muidu kyll. See kuulub erisoovida hulka, eks n2is.

Eile muide kysiti mu k2est, et kas ma olen venelane. Kaubamajas r22kisin yhe t2dikesega grafitist, mida nad s2rkidele, padjapyyridele ja muudele riidest, paberist, puidust asjadele koha peal teevad. Mul oli yks asi ja ma tahtsin sinna peale midagi kirjutada (umbm22rane jutt kyll, kuid see on teie endi huvides) ja t2di kohe ehmatas 2ra, et 2kki ma olen venelane ja tahan, et nad kirjutaksid vene t2htedega. Et neil on t2na nii palju venelasi k2inud. Ma ei saa aru, kuidas saab sellist asja yldse n6uda. J2rgmiseks tahavad hiinakad hieroglyyfe saada...

Muide, mu krediitkaardil on vist midagi viga. Ei l2he l2bi. Ent samas tavaline kaart t88tab nagu naksti. Wierd, very wierd.

Ruudu - r22gi v2rvipliiatsitest?
Tikker - oled kaineks saanud?

2 comments:

ruudu said...

ruudu räägib sellistest värvipliiatsitest . ja sealt omakorda selline toode: Prismacolor Premier Colored Pencils 36 ct.

reaalsest võimalusest neid pliiatseid leida, rahast ja pliietsite tervishoiust reisiaegu saab täpsustada ehk MSN'is ntx :)

(ma ei ole kindel, et ma päriselt pärast uut aastat kaineks saanud olen)

MariMurakas said...

Ma hommikul uurin, siis r22gib :)