21 Feb 2007

Awwwwww

Pereema tuli täna õhtul Ungarist tagasi ja ta tõi mulle kingituse :D. Nii tore. Ilusa pildiga Ungari teemalise kruusi. Seda poleks ma küll oodata osanud, väga meeldiv igal juhul. Suur aitäh. Tema seda blogi küll ei loe, kuid ta teab niigi kui tänulik ma olen.

Mulle meeldib see vabadus, mis mul siin antakse. Kolm esimest nädala päeva ma küll töötan (kolmapäeviti kõige vähem), kuid ülejäänud nädal on nii minu enda teha. Täna kuulsin, kuidas perevanemad arutasid, keda laupäeval lapsi hoidma kutsuda. See tähendab seda, et nad eeldavad, et mind laupäeval ei ole. Iseenesest on see hea, et nad esimese raksuga kohe minu käest ei küsi. Kuid kuna ma nüüd tean, et nad kavatsevad laupäeval välja minna, siis SOS aga mul on laupäevaks plaane vaja. Ei viitsi koju jääda. Küll ma midagi välja mõtlen.

***

Kurbi uudiseid on ka. Snuffy pandigi magama. Ma ei näe seda koera enam mitte kunagi :(((



No comments: