12 Mar 2007

*Haigutab*

Ma tunnen, kuidas mul blogi s6ltuvus kaduma hakkab. Vajadust enam ei ole. Tegelikult kehtib see kogu interneti kohta. Arvuti taga istumine tundub olevat ajaraisk. Peab endale ikka selle blackberry orgunnima, sest ilma mailideta ja teatud inimesteta ka ei saa. Hetkel v6iksin endale lausa aplodeerida, et ma yldse blogi kirjutan. Absoluutset viitsimist ei ole ja k2imas on eneseyletamine ning te k6ik peaksite minu yle uhked olema. Vot nii.
*
T2itsa l6pp. Lily Allen on Londonis praegu. Ja mina peaksin seal olema, aga ei ole. V6ib-olla olen sellep2rast sutsu morn. Ebaaus ma leian. Mulle ei meeldi, kui ma ei saa seda mida tahan ja ma ei taha yldse palju. Ma tahan v2ikeseid asju. M6nikord tahan kinder buenot ja m6nikord tahan v2rviraamatut ja m6nikord tahan kirjutada yhte lausesse sada korda s6na tahan. Selliste v2ikeste tahtmiste juures v6iks ju midagi saada ka!!!
*
Panen kirja viimaste p2evade t2helepanekud:
1. E. balletti 6petaja on kiiksuga
2. Kolm korda end yhe p2eva jooksul vigastada (raskelt) on mu rekord (dunt ask further questions)
3. Inglismaa teed on hullemad kui Kapakohila omad
4. Internetist (juhul kui see sul on) toitu tellida on j6le 2ge.
5. Mullivanni vedelikud ei anna yldse nii palju mulle, kui tavaline seep.
6. Pereisa arvuti ei lase l6ikusid teha
*
Eks neid ole veel, aga unise peaga ja valutava kehaga on suht raske meelde tuletada asju, millest ma kunagi kirjutada tahtsin, eriti siis, kui need on kaua aega tagasi juhtunud.
*loeb lause kolm korda l2bi, kuid ei viitsi ymber s6nastada ja loodab, et on enam-v2hem arusaadav*
*
Allrighty, aitab kyll t2naseks. Homme.. ee.. hiljemalt n2dala p2rast, kirjutan veel ;)
*

No comments: