8 Mar 2007

Olen elus !!!

Jap jap, minust pole lootustki veel lahti saada :). Olen siiski suht internetitu, aga samas on mul t6esti siiamaani kama kaks. Pelaegi ma arvan, et ma ei parandagi seda 2ra, vaid ostan endale blackberry. See peaks ka minu suurimad vajadused rahuldama ;)
T2na on siis j2llegi neljap2ev ja t88 n2dal on l2bi. L2ks see suht sujuvalt. Polnud suuremaid probleeme ja mul oli pereemaga v2ga tore ning positiivset m6ju avaldav vestlus teemal, et ma peaksin lastega rangem olema. Enne ma arvasin just, et ei tohiks, aga oi oi, nyyd on nii hea range olla ja EI 8elda, sest me pereemaga oleme tegelikult ju yhel poolel. Pyhap2eval pean aga siiski t88tama, sest vanematel vaja Ameerikasse s6ita. Tagasi saabuvad alles teisip2eva hommikul. Muidugi t2hendab, see ekstra raha ning pyhap2eval tuleb Iiris 2kki kylla. Viiks tema ja lapsed Horshamisse ning chilliks niisama Inglislikus linnakeses fotografeerides. Oh I so cant wait.
Autokumm on j2lle tyhi. How da hell did that happen? Ple 6rna aimugi.
S6rme l6ikasin katki t2na. Mitte selle sama, mis ma 2ra p6letasin, kuid surmavalt valus oli sellegi poolest. Pelaegi oli see suht turvaline kartulikoorimise nuga, kuid mul ju alati 6nnestub. P6lenud s6rm hakkab vaikselt elum2rke andma, natuke tuim on, kuid paraneb.
Muideks, on minust j2lle Simsi s6ltlane saanud. Oman ma nyydseks originaal Simsi ning kolme lisa paketti. Esimesest generatsioonist. Sims 2-te minu arvuti keeldub m2ngimast, seet6ttu lepin Sims yhe ja tolle lisadega. Mul on siis Hot Date, Superstar ning Unleashed versioonid. V2ga rahul olen ka.

No comments: