30 Apr 2007

Suunurgas on vist ohatis...

Esiteks, loe pealkirja...
*
Loe veelkord!
*
Ma tahan 8elda, et mul pole MITTE KUNAGI ohatist olnud. See on yks nendest v2ikestest tervise-ilu h2dadest, mis mind ei kimbuta (nagu n2iteks vinnid-punnid selja-rinna peal, kehakarvad, p2ikesep6letus jne). Ja nyyd nagu v2lk selgest taevast on mu suunurka midagi kahtlast tekkimas. Tikker v2itis, et talle vist ka midagi nagu oleks tulnud, kuid l6puks ollus siiski taandus, ainult valus olevat olunud. Fingers crossed, et mulle midagi suurt sinna siiski ei tekiks. Ma pole selliste yllatustega harjunud ning olen end alati 6nnelikuks pidanud - no kamoon, inimene, kellel pole mitte ainsatki karva jalgadel ja k2tel on ju 6nnelik. Tegelikult ma kunagi kuulsin kuskilt, et kui on k2te peal palju karvu, siis saad rikkaks. Uskusin oma mitu aastat seda juttu. Enam ei usu. Ma ei ole ju puruvaene !!!
*
N2dalavahetus m88dus .. njah. M88dus. Rohkem polegi tarvis midagi 8leda. Juua sai, kuid mitte piisavalt ning seltskond ka pidurdas (hint hint). Next time cant be any worse.
*
T2na tegin vabatahtlikult t88d. Mis ma oskan 8elda, pole harjunud, et esmasp2eviti midagi enam tegema ei pea. Jah, mu t88p2evad muutusid. Alates mai kuust t88tan kolmap2ev , neljap2ev ning reede. Ma arvan, et nii sobib mulle paremini ka. N2is.
*
Uue l2paka ostsin l6puks 2ra (6igemini, S. ostis). Saan 9. mail k2tte. Ei j6ua 2ra oodata. Masin kannab nime Dell Inspiration 6400. Parem oleks kui ta mind 6400 korda inspireeriks ka (asjatu lootus, ma tean). Loodetavasti saan Sims 2te sellega m2ngida. Ja Windows Vista pidavat peal olema. Pyhap2evase p2eva veetsin enamuses Bordersis (raamatupoes), lugedes Windows Vista for dummies raamatut. Sain targemaks ka, kuid sellest v6in ma kirjutada siis, kui kaine olen. Interneti saan oma tuppa tagasi juuni kuus, kui me uude majja kolime (olen ma sellest juba kirjutanud???). Ma ei j6ua 2ra oodata. Valisin v2lja, et minu toa seinad saavad olema sinised ja kollased (suprise, suprise). V6in kihla vedada, et see saab olema p888rfikt!!!
*
Eestisse tuleku plaan on ikka veel soolas, eeldusesl, et mind ka maalt v2lja p2rast lastakse. Mine tea, milliseks need poliitilised olukorrad selleks ajaks kujunenud on. *Shrugs*.
*
M. koolis on lastel t2id peas. Nagu Stagna aeg oleks. Ma poleks uskunud, et t2id ikka veel tegelikult ka reaalselt eksisteerivad. Samas jah, kuhu neil kaduda ent siiski. T2hendab see seda, et ka mina pean t2na 6htul oma pea mingi 6lise m8ksiga kokku m22rima igaks juhuks. Ma isegi ootan seda. Vintis peaga 6li p2he kallata tundub hetkel olevad p2ris meelt lahutav tegevus. Jah, vein on kurjast. Aga hea on.
*
N2gesh Maarjamaa !!!

3 comments:

P2smer said...

Missa tipsutad sial koguaeg:S?

tikker said...

hint hint :@ kurat, sa mine ise nädal aega järjest hommikuti nii vara tööle, et ööd jäävad 3-6 tunni pikkuseks ja ürita pärast seda korralikult juua. tahaks näha...(6)

MariMurakas said...

ega ma siis paha p2rast.. :(