25 May 2007

M2mm M2mm

Mulle on vist harjumuseks saanud pikemaid (ja yleyldse) blogisid kirjutada kas neljap2eviti v6i pigem reedeti. Mitte et muudel p2evadel mitte midagi ei toimuks, aga tundub, et siis justkui on n2dal l2bi. N2dalavahetusega algab minul uus n2dal, mis reedel endale l6pu leiab. Ei tea, kas tundub loogiline.
*
Tore n2dal oli. Suhtlusrohke n2dal. K6ik emmekesed nii M. kui ka E. koolist j2rsku avastasid, et neil on minuga vaja r22kida. Erinevatel teemadel aga yldjuhul palju sellist niisama m8la juttu. Sama lugu 6petajatega. Kyll neil on seda ja teist vaja ja peab seda ja teist tooma-viima-kellelegi teisele andma. Kogu selle nelja kuu jooksul pole ma nii palju nende koolide ja inimestega kokku puutunud nagu selle n2dala jooksul. Missest, et ma iga n2dal seal kolm korda k2in.
*
E. koolis myysid lapsed t2na kooki. Ise tegid ja puha. 50 penni maksis tykk ning meie ostsime ka. Hea oli. Magus ja p2rast syda l2ikis, aga hea oli. M. avastas hiljem kodus, et ta tahab ka kooki teha. Tegime. Hea oli. Magus ja p2rast syda topelt l2ikis, aga hea oli.
*
Ma olen nyyd terve oma blogi kirjutamise aja 6ega juttu ajanud, et j22b seekord poolikuks. Syydistage teda. Im totally innocent.