30 May 2007

Ojeee

Kuskile seina peale peaks nyyd risti tegema, sest ma k2isin eile trennis :D. 6igemini hi-lo aeroobikas. Nii lahe oli ja t2naseks keha nii valutab, aga laup2eva hommikul l2hen uuesti ning siis tuleb C. ka vist kaasa. Esmasp2eva 6htuti on muidu body jam trenn, kuhu ma ka j2rgmine esmasp2ev minna kavatsen.
*
K6ik inimesed aeroobikas ei olnudki pension2rid. Oli noori minu vanuseid ka. Eks see ole ka yks p6hjustest, miks ma sinna l2ksin. Et inimesi kohata ning yritus l2ks 6nneks. V2ga hea on olla praegu. Vihma kyll sajab nagu oavarrast (pole vast enam uudis), aga meeleolu on hea.
*
M.l on koolivaheaeg see n2dal ja ta on minuga hetkel yksi kodus. Vaatab telekat. Tegime t2na kypsiseid. E. on koolis, talle peab varsti j2rgi minema.
*
Eile tegin oma must-valge filmi ka t2is. Kui neti oma arvuti taha saan, siis panen ka m6ned pildid yles. Pildistasin ma seekord nii8elda absurdsusi. Eks te ise n2e. Kariibimere piraatide kolmas osa on mul ka n2htud (esmasp2eval k2isin kinos).V2ga hea film oli. 3 tundi pikk, aga v22rt iga minutit. Kangesti tahaks juba Shrek III n2ha. Tanya ytles, et ei olevat midagi erilist ent seda enam ma seda n2ha tahan. Olgu, peab minema. Sau sau

No comments: