18 May 2007

Uudised, uudised !!!

Annan ametlikult teada, et s6idan augusti l6pupoole Kyprosele puhkama umbes kymneks p2evaks. V2ga meeldiv. Tahaks juba, et oleks august, siis oleksid ka paljud muud asjad juba ammu selged.
*
Tunnen v2iksest kohustust ka oma tervisest pajatada. Tunne on hea. Antibiootikumide kuur sai eile l2bi ning alkoholile olen j2lle avatud. N2dalavahetus tuleb aga vaikne (ma loodan). Kolmap2eval k2isin verd andmas. Lubati reedel (t2na) teada anda, kui midagi peaks viltu olema, kuid selle teemalist telefoni k6net ma saanud veel pole. Arst v6ttis mult suisa kolm systlat2it verd, p6hjendas oma k2itumist v2itega, et tuleb palju erinevad teste. Viimase tulemus v6ib kuni 10 p2eva aega v6tta, et p2ris kindel ei maksa veel olla, et minuga k6ik korras on.
*
Mis t88sse puutub, siis see n2dal m88dus v2ga lihtsalt. Lapsed olid t2iesti normaalsed. Seda arvatavasti ka sellep2rast, et me m2ngisime m2ngu, kus mina nende suur nokuga vend olen :-s. Imelikud ideed neil, aga mul oli suht suva. Ja mu nimi oli/on v-olla ka j2rgmine n2dal George.
*
Uude majja me siiski esimesel juunil ei koli. Maja pole valmis. Ametlik kuup2ev nyydseks on 27. juuni. Mis teha. Tahaks kyll kiiresti sellest lagunevast majast minema juba oma helesinisesse-kollasesse tuppa koos oma isikliku vannitoaga, kus lastetuba on hirmsuure maja teises otsas ning isegi k6ige parema tahtmise juures ma oma tuppa nende kisa ei kuule *smiles*. Aga kes kannatab, see kaua elab ;). Muide, meil on siin majas vist hiir. V-olla on neid ka mitu, aga ma kuulsin mingit kr6bistamist m2ngutoas eile ning r22kisin S-ga ning tema v2itis, et ta yksp2ev lausa n2gi yhte. Aga meil on suht pohhui. Niikuinii saame varsti siit minema.
*
Tavai, ma l2hen oma reedest rutiinset American Idolit vaatama.

No comments: