1 Jun 2007

Head lastekaitse p2eva !!!

Ikka veel lihased valutavad. M6te homme hommikul ka trenni minna on seet6ttu kahtluse all. Ma nii tahan, aga ma tahaks veel ka ellu j22da. Viisin M. just s6branna juurde. Minu 6nneks on ta seal kella neljani. Logeleda ma ikka ei saa, sest pool kaks tulevad (kirjade kohaselt) uued inimesed maja vaatama ning mul on sutsu koristada vaja. Bensiini jaamas k2isin see n2dal juba teist korda. See auto ikka v6tab viimasel ajal mu meelest rohkem bensiini kui alguses. Ma saan selle jaoks kyll eraldi raha, aga mulle tundub, et mitte piisavalt. Njah, eks mu isiklikke s6ite nad ei peagi kinni maksma. Pole see autoga elu midagi nii lihtne ;).
*
Ega muud uudist nagu polegi. Mu m6lemad 6ed tulevad 28. juulil kylla :D. Ma veel ei tea, mis ma nendega t2pselt peale hakkan, kuid excited olen sellegi poolest. C. ja S. tegid/teevad mulle kingituse. 500 naela reisiraha :D. Nad annavad mulle (kas korraga v6i jupikaupa) selle summa, et kulutada v2ljas6itude ja reiside peale. Mu oma asi, millal ma seda kulutan ning kui aasta l6puks k6ik 500 kulutatud ei ole, siis see j22bki nende k2tte. Selle raha eest saab ikka p2ris mitu trippi teha kasv6i Inglismaa siseselt. 22. augustil on Kyprosele minek ka veel. Oh ma tahaks juba seda juulikuud.
*
T2na on p2ris hea ilm. Ma l2hen teen yhe kohvi, koristan kiirelt paar asja 2ra ning lippan 6ue p2evitama.
*
Jah, head lastekaitse p2eva. Ma tahaks kalale minna !!!

1 comment:

P2smer said...

Mina kaaaaaaaaaaa:D