28 Jun 2007

Quickie.

Me plaanisime, et kogu kolimise protsess v6tab aega kolm p2eva. K2es on teise p2eva p2rastl6una. Enamus asju on majast v2lja viidud ning uues majas toimub hetkel lahtipakkimine. T2na 88sel magame veel siin, voodeid meil pole, aga madratsid on. K88gis panin k6rvale 5 tassi ja kaussi et hommikus88gi jaoks n6usid oleks. Paar nuga ja kahvlit on ka. Ning kaks taldrikut. 6htus88gi p2rast ei pea t2na muretsema, sest me l2hme v2lja s88ma.
*
Ma olin yleeile suht excited. T2na enam ei ole. Esiteks ma olen sitaks v2sinud ja teiseks asjad l2hevad viltu. Otseselt minu probleem see ei ole, aga ma ei salli seda, kui keegi on pahas tujus ja tige. Ma ei oska siis olla. See on alati nii olnud. Mul on vaja, et minu ymber oleksid r66msad ja 6nnelikud inimesed 24/7. Kohe kui on midagi valesti, siis ma ise muutun imelikuks ja t6mbun endasse. Tagatipuks hakkan veel m6tlema, et see on minu syy ka, kuigi ma tean kuradima h2sti, et see ei ole minu syy, et meie uus kylmkapp seina sisse ei mahu. See on ehitajate ja disainerite syy. Ma ei saa sinna mitte midagi parata. Ei saa ka seda seina suuremaks teha. Ometigi see tekitab nii paljude inimeste seas nii suurt stressi ja mul on n6me olla, et ma seda parandada ei saa. Samas j2lle, miks ma peaksin.. Ahh.. never mind, kyll l2heb yle.
*
Kolimine on raske t88. Ma ei taha enam kunagi kolida (eriti veel nii suurest majast).
*
Ma kirjutaks veel, aga pean nyyd lippama...

1 comment:

P2smer said...

Cheer up
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.
Ja pealegi on iga asja jaoks mingi kohake olemas, kui see külmkapp sinna ei mahu siis kuhugi kindlasty mahub. Huvitav küll kuhu:P:D