20 Jun 2007

Sattusin hetkeks internetti ja m6tlesin, et kirjutaks natuke..

Mul on nina j2lle tatine ja aevastan pidevalt. Tuleb v2lja, et ma olen mingisuguse heinatyybi vastu allergiline. 2ge.
*
Eile pidin peaaegu et Brightonisse sattuma, aga j2i ajanappuse t6ttu 2ra. See eest k2isin aeroobikas. Keha ei valuta yldse nii palju enam, kui peale esimesi kordi, harjumuse asi. Laup2eval uuesti!
*
Viimasel ajal k2ime me S-ga pidevalt kuskilt mingeid autosid toomas. Et mina s6idan sinna ning tema s6idab uue/vana/katkise/tuusa autoga tagasi ja siis ma s6idan tal sabas. Ma yksp2ev koristasin autot, sain komplimendi, et kui puhas teine on. No on ka v6rreldes eelmise n2dalaga, mil lapsed seal pirukat s6id ning terve tagumine pool saiapuru t2is oli. Ma ostsin muideks sellise koti moodi asja, mille saab peatoe taha panna. Et k6ik praht l2heb nyyd sinna. Ilusa delfiini peegli kylge rippuma ostsin ka. Minu 2ge Tikri toodud Estonia kirjaga l6hnakuusk l6petas funktsioneerimise, kuid ta ikkagi ripub tagumise akna k2etoe kyljes. :D. Tegelikult ma tahtsin hoopis 8elda, et kui me t2na seda autot toomas k2isime, siis sattusime nii kitsa tee peale, et sinna poleks jalgratturgi 2ra mahtunud. Ja loomulikult otsustas suurim kombain maailmas samal ajal mulle vastu tulla. Ma s6itsin autoga s6na otseses m6ttes metsa.
*
N2dala aja p2rast on kolimine. Maja ei n2e nii v2lja kyll, nagu hakkaks valmis saama, kuid seitsme p2evaga on varemgi imesid tehtud. Living kanalil iga p2ev kell 22:00 tehakse. Vot.
*
Ma ei tea, mis n2dalavahetusl saab. On kellelgi mingeid jaanip2eva plaane? Ega erilist tuju midagi t2histada samas ei ole. Aga noh, ma ei tea.. helistage mulle :P. Mul pole krediiti juuu.
*

No comments: