8 Jul 2007

Hmm

Ma pole kaks päeva juba ühtegi vihmatilka näinud. Imelik on. Päike paistab ja on soe, nagu oleks suvi.

Mul millegipärast sääremarjad sügelevad. C. arvas, et äkki on nahk kuiv vms, et tal sügelesid ka. Peaks mingit kreemi peale panema, aga ma pole kunagi suurem kreemisõber olnud. Ma leian, et kreemid on vastikud. Ja ma ei taha nendega möksida. Tundes ennast ma hoiangi neist eemale niikaua kuni mul jalad suurest kratsimisest veritsema hakkavad. Nii jäärapäine olengi.

Ma magasin täna kella poole 1ni. Ärkasin selle peale, et C. tuli kontrollima, kas ma ikka elan veel. Elan elan, aga ma olin nii väsinud, eriti, kuna olin hommikul kella neljast kaheksani üleval, sest Tanyal oli vaja rääkida. Sogas midagi mentalshipist, millest ma aru ei saanud ja ei tahagi aru saada. Ma olen üldse viimasel ajal suht ignorant paljude asjade suhtes, aga pohhui.... :D.

Eile oli päris tore päev. Hommikul käisin M.-i Summer Fairil, mis oli siis laada moodi üritus. Palju loteriisid ja mänge ning lapsed tantsisid. Ausalt öeldes, oli suht igav..
Õhtul sain ühe Eesti tüdrukuga kokku. Käisime hiina restos söömas, kus parasjagu bridal showeri moodi asi toimus. Ümberringi oli inimestel peas kas koonuse kujulised peo mütsid, kuradi sarved või siis jänku kõrvad. Mõnel oli saba ka. Me olime vist ainukesed kaks inimest, kelle pead ainult juuksed katsid.
Tore õhtu oli ning varsti läheme pildistama.

Täna saabus meie majapidamisse kass. Must kassipoeg Indi. Poiss. Ta on terve päeva laua all istunud. Vahepeal magas ka. E. käib teda aeg-ajalt väntsutamas ning C. on suht pissed off
"Leave the cat alone" shouts C.
"But mommy" whines E.
"Just leave it alone, it comes out when it wants to play"
"Arggghhhhhh.. OK"

Seda dialoogi olen ma täna kuulnud vähemalt seitse korda. Mulle tuli meelde, kui meil kodus Leopold oli ja emme ütles, et kassi ei tohi kiusata. Ega keegi sellest enna aru ei saanud, kuni elajas küünistas nii, et veri lendas. Ma juba ootan, et mis kisa maja teistest otsast varsti tulema hakkab, et oi oi Indi tegi haiget. Ma naeraks. Tegelikult v-olla ei naeraks ka. E. on siiski nii väike ja ta ei saa veel aru ning ei aima ohtu. Arvatavasti ongi parem, kui kass talle kohe alguses tuule alla teeks. Im SOOOO evil......

Käisin hommiku poole Horshamis. Niisama jalutamas ning poes ka. Pärast sõitsin enda lõbustamiseks tundmatuid teid mööda koju tagasi. Mingi hetk lõpetasin piitspeenikese tee peal traktori taga, mis 15 miili tunnis sõitis ning mööda ka minna ei saanud. Mõtlesin, et hakkan tigedaks. Jäi ära. Panin oma ipodi autos lõugama nii, et traktorist ka seda kuulis ning ma ei tea, kas mulle ainult tundus või tegelikult ka, aga ta lisas kiirust juurde ning minuti pärast keeras kõrvalteele, lastes minul ning minu taha tekkinud autorivil mööda minna.

M. tõi mulle pudeli õlut just. "I thought you might like that"

*Kehitab õlgu*


Selge, hakkame siis jooma.

1 comment:

tikker said...

Mi käitumine teeb mind murelikuks (6)