2 Jul 2007

Muahaaa

Kell on pool kümme ning hetkel paigaldatakse minu tuusa kollakas-sinisesse tuppa Sky boxi, mis mulle töötava teleka koos kahe miljoni kanaliga tagasi annab. Igal juhul positiivne, kuid miks on vaja selliseid asju teha öösiti? Oleks siis veel, et telekast tuleks midagi vaadatavat...

Ärkasin täna hommikul üles väga tugeva müra peale kell pool kaheksa hommikul. Jeee, ehitajad saabusid. Ning otse loomulikult oli neil vaja hakata midagi puurima minu akna all just siis, kui ma magan. Ma saan aru, et tööd on vaja teha ning kõik inimesed ei ole sellised luuserdajad nagu mina, aga esiteks, oleks pidanud kõik nende töö juba kuu aega tagasi tehtud olema ning teiseks polnud see puurimine üldsegi mitte esmajärguline. Lõppkokkuvõttes olin mina tige. Jõllitasin toda meest terve päeva krillis silmadega, et tal paha ja piinlik hakkaks ning usun, et mu vandenõu ka õnnestus. Ta muutus kuidagi kohmetuks iga kord, kui mind nägi. Oi kus mulle meeldib, kui mul inimeste üle mingi influence on.

Kõik on iseendas kinni.

No comments: