16 Dec 2007

Palju pilte ja sutsu juttu ka.

Mõtlesin, et pole ammu pilte üles pannud. Kui nüüd otsast alata, siis ma kunagi lubasin paar pilti meie Halloweeni peost siia panna. Need pildid on kõik väga jubedad.. Aga eks ma mõnda siis teiega ka jaga.



Eks te ise tunnete ju ära, kumb nendest võluvatest tütarlastest mina olen :P.



Natuke sai ka trepi käsipuust alla lastud :D



Halloweenist aitab kah!

1. detsembril käisime me Kyliega Londonis Hyde Parki Winter Wonderlandi üle vaatamas. Paar päeva enne broneerisime piletid ka uisutamiseks...




Siin on näha siis jääd ning meie ülimoodsat erkoranzid uisud :D. Neil muideks ei olnud varba juures seda sikk-sakilist osa, millega pidurdada saaks. Tulemuseks suured sinikad üle kere. Aga lõbus oli sellegipoolest :).




Pärast nägime jõuluvana ka ära. Päris sülle istuma talle ei läinud, pilti lasime mööduval härrasmehel küll teha.




Me käisime veel karusellil sõitmas. Ma olen seda viimase aasta jooksul isegi kaks korda teinud. Esimene kord oli suvel Brightonis. Pilt on Kyliest ning mehest, kes meie kaamera truult üles korjas, kui see suures karuselli hoos Kylie taskust minema lendas. Kaamera jäi muide täitsa terveks. Ekraan oli sutsu kriibitud, aga muud polnud viga midagi.



Hiljem sõitsime vaaterattaga ning käisime kummitustemajas, kus endale uue sõbra saime :D



Peale Hyde Parki suundusime Oxford Street'le king kohtasime breikivaid jõuluvanasid :D




Ja siis poosetasime niisama Oxford Street'l.




Niipalju siis sellest.

M. ning E. mõlemad tegid koolis jõulunäidendeid. Nendest mul pilte ei ole ning C. ei lubaks neid netti üles ka panna, aga mainin lihtsalt ära, et ma mõlemat etendust korralikult ikka vaatamas käisin. Lapsed olid väga tublid ning ma olen väga uhke nende üle :). Jõulukaartide valmistamine ning kingituste pakkimine käib ka siin täies hoos. Kuusk on meil juba ammu toas ning päkapikud mõned pakidki sinna toonud. Käisin just piilumas hiljuti ning mulle oli ka seal pakk ning päris pirakas teine :D.

Eile toimus aga Kylie ärasaatmispidu. Tema läheb järgmine reede koju tagasi ning UKsse enam oma nägu enne 2009 aasata lõppu (siis kui reisima tuleb) ei näita. Nii kurb on, sest ma ei tea, mida ma ilma temata peale hakkan. Paar sõbrannat mul ikka jääb siia, kuid tema on nendest kõige olulisem ning mul on nii kuradima kahju, et ta ära läheb. Aga eile õhtul oli tore. Missest, et ma haige olen ning oleks pidanud hoopis voodis lebama. Pildid on seekord siis sellised :D
(Ma pole viitsinud midagi croppida ja lõigata.. nii et.. on nii nagu on)


Kathleen, mina ja Kylie enne välja minekut.



Erm..


Nikki vasakul, mina paremal, irw



Mina vasakul, Kathleen paremal.





Ja sellega me tänaseks lõpetame. Haigus võtab võimust ning peaksin vast pikali heitma. Loodetavasti olen varsti terve. Ainult neli päeva veel ning siis olen juba Eestis !!!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!

No comments: