5 Jan 2008

Kui homme head uut aastat soovida, siis peab juba pudeliga ...

... sellepärast soovin neile, kellele veel soovinud ei ole, head uut aastat !!!

Uus aasta tuli Rakveres kuuse all suure pauguga. Rummi-koola, lasteshampuse ning külmunud varvastega. Enda imestuseks tuttavaid seal väga palju ei näinudki, aga Joonast nägin ning teda on alati tore näha (mitte, et ma teda väga tihti näeks, eelmine kord oli see aastaid tagasi Tallinnas trammis). Ja siis me heietasime seal "Miisu" näidendist.. Oeh, head vanad ajad :).

Mina, E. ja L. seadsime hiljem sammud rahvamajja, kus oli tasuta pidu. Üks väga purjus naine kutsus mu Rummu vanglasse tööle. Ma sutsu kartsin teda, ei tea ju, millega purjus inimesed hakkama võivad saada, pealegi ta kabistas seal L't. Naljakas oli. Läksime koju ära ning hakkasime mängima sellist mängu, et üks inimene küsib "kas sa oled kunagi..." küsimuse ning kui vastus on jaatav, siis selle peale peab võtma. Mingi aja pärast tulid ka G. ja A. koju ning siis ka ema, kes viski klaas käes meiega mängima hakkas. Väga lõbus oli ning magama sai alles kuue paiku hommikul.

Järgmine päev oli G'l pohmell ning Inglismaalt toodud pohmelli tee sai kohe kasututsele võetud. Ma polegi uurinud, et kas too siis toimis v mitte. G. läks pärastlõunal kodust ära ning ma hiljem teda enam ei näinudki, aa, ei, oot, korra pärast Kumas nägin, aga see oli juba järgmine päev.

Teisel jaanuaril läksime E'ga Tallinnasse. Viisin oma kohvri lennujaama ning tegin eelmise päeva check-inni, et pagasist lahti saada ning hommikusi järjekordi vältida. Käisime korra Ülemistest läbi, et avastada, et seal polegi wifit ning siis läksime korra Sikupilli, sest seal oli Hesburger. Ei saanud ju ometi Eestis lahkuda enne, kui pole juustueinet söönud. Kõht täis, oli vaja kalorid maha põletada ning läksime Jeti jäähalli uisutama. Mul õnnestus isegi püsti jääda ning mitte ühtegi korda kukkuda *plaksutab endale*.

Õues oli nii külm ning mul polnud mütsi ega midagi. Dressika kapuuts oli, aga sellega ma ei näinud üldse hea välja ning ma otsustasin seda pähe mitte tõmmata. Loomulikult olen ma jälle selle tõttu ka haige. Emme ära ole kuri, mul on juba parem ning pole minu süü, et ma mütsi maha unustasin :(.

:P

Saatsin E. bussi peale ning hiljem sain Moskva juures Kristjani ja Kariniga kokku. Läksime vanalinnas sellisesse kohta nagu Basso. Sõin seal jäätsit puuviljadega ning jõin virsiku-vanilje (jube hea) teed ning kakaod. Rääkisime niisama juttu ning hiljem ühines Helen ka meiega. Siin kohal tahaksingi Helenit veel kord tänada, et ta mu enda juurde ööseks võttis. Nii armas sinust :).

Hommikul kell pool seitse sõitisin taksoga lennujaama. Londonisse lend sujus ilusti, ainult tund aega jäime hiljaks. S. õnneks vaatas netist maandumisajad järele ning seal oli kirjas, et lennuk hilineb, seetõttu ei pidanud ta mind kaua ootama ka.

Jällenägemisrõõm oli suur rõõm :D. Mööda käänulisi teid sõites oli kodune tunne. Ma tõesti tahan Inglismaale kauemaks jääda. S. rääkis, et C'l on kopsupõletik ning et viimased kaks nädalat on ta haige olnud ning nende jõulud ja uus aasta olid seetõttu rikutud. Lastel aga olevat lõbus olnud. Nemad said ju oma kingid kätte, ei nad muust hooli :D.

M't. ja E't. oli mega tore näha ning ma mängisin nendega terve päeva. Hiljem sõime kõik koos ahjukana ja üldse oli tore. Järgmine päev olid kõik Londonis ning mina chillisin niisama kodus. Käisin korra apteegis, kust haarasin kaasa järgmised voldikud:

*Healthy weight
*Know your figure
*Healthier lifestyle
*Healthier-looking skin

Niisiis ma kavatsen hästi tervislik igas mõttes see aasta olla. Ma vähemalt loen need voldikud läbi ning raudpolt joon iga päev kuus kuni kaheks klaasi vett. Vot.

Täna on mul vaba päev ning praegu lihtsalt olen. Vaatasin just The L word'i viienda hooaja esimese osa ära.. Jeeee.. Nüüd ei jõua enam järgmist pühapäeva oodata. Lausa kole, kui sõltuvusse mõni asi sind ajada võib.

Eile õhtul otsustasin muideks, et ma tahaks hakata tegema broadcast/production assistanti tööd kas kuskil raadios või televisioonis ning hetkel käib ka suur BBC kodulehe ning erinevate kursuste ning vabade töökohtade uuring, et ma alates maist midagi taolist ka teha saaks. CV peab ilusaks ning inglisekeelseks tegema. Anyone willing to help? Üldse kui keegi teab midagi sellest tööst (ma ise tean ka juba päris palju) või kui kellelgi on kogemusi või näpunäiteid, siis võib neid lahkelt jagada. Olen end juba paljudesse mailing listidesse ka lisanud, et kõigega kursis olla. Hea tunne on kuidagi. Vaatme.

Aitab nüüd kah sellest lobast, lähen ja teen sutsu hoopis trenni :D

No comments: