8 Feb 2008

Ei miskit ja tatoveeringud

Kolimise kohta ei saanud täna mitte midagi uut teada. Söömas käisime küll, kuid sellest ei lausunud keegi sõnagi. Kaine autojuhina ei saanud juua ka :(.

Rääkisime hoopis tatoveeringutest. Ma olen alati mõelnud, et tahaks endale tatoveeringut, kuid:

Esiteks: Ma ei tea, mida ma tahan

Teiseks: Ma ei tea, kuhu ma seda tahan

Igasugused sümbolid ning hieroglüüfid mind ei köida ja midagi värvilist ja suurt ma ka ei taha. Kindlasti peaks tatuuuu olema kuskil, kus igaüks seda ei näe. Eksponeerida pole vaja. Ei suuda otsustada ning õnneks ei peagi.

S´l on kolm tatoveeringut selja peal. Kõik hiina hieroglüüfid, mis tähendavad tiigrit, madu ning hobust (vastavalt sellele, mis aastal C. ning lapsed sündinud on). Laseks endale kukla peale roti joonistada ? Heheee, idee !!!

Tegelikult on tatoveeringud tänapäeval nii levinud, et väga paljudel inimestel on need olemas. Hunnikute viisi on neid, kel keha lausa maalitud. Igasugu värvilisi usse ja draakoneid täis. Neid, kellel ainult üks v paar enda jaoks väga tähtsa tähendusega märki on, on ka tuhandeid. Enese märgistamine on muutunud massiliseks. Kui võtta suvaliselt tänavalt 10 noort poissi/tüdrukut, siis tõenäoline on, et kaheksal neist on tatoveering. Äkki on ilma tatuuta hoopis originaalsem ??? Ägedam? Huvitavam? Intrigeerivam?

Mõtteid?




Pilt on suvaline
Mul on mingi teema haldjatega..





No comments: