4 Feb 2008

Maltesers and M&Ms ROCK !!!

Mul on kodus hetkel hästi palju kommi. Viimasel ajal olen kuidagi tihti kinno sattunud ning sealt siis kottide viisi magusat koju tarinud. Ega hullu polegi, kuid varsti lööb shokolaadi allergia välja. Siis on asi kole ning praegu ei ole vaja kole olla. Võib mõne veel ära ehmatada, hehe.

Viimane film, mida kinos vaatamas käisime oli "Over her dead body". Päris naljakas oli, kuid piletiraha mu meelst väärt ei olnud. Peale selle istusid meie kõrval kamp kolmeteist aastasi nolke, kes üldse vait ei mõistund olla. Küll neile tundus üks ja teine asi nii hirmnaljakas, et itsitasid terve filmi aja. Ma tahtsin midagi nende poole visata, kuid kommidest hakkas kahju :(.

Kinost veel nii palju, et järgmine nädal lähme arvatavasti vaatama filmi "Definately, maybe" ja varsti peaks "Juno" ka välja tulema. Need on kaks filmi, mida kindlasti näha tahaks.

Ja niiviisi need asjad siis lähevad. Pole millestki kirjutada, kirjutame siis filmidest. Keegi võiks The L Wordi viienda osa ka juba üles riputada. Ma tahaks seda nii näha.. treilerid olid huvitavad, aga samas ma lubasin Danielale, et ma ei vaata seda üksi, vaid me vaatame seda täna õhtul koos, aga ma ei tea, kas ma jaksan oodata. Rasked, rasked valikud.

Kui üldse televisioonist veel pajatada, siis Eesti eurolaul sakib.

Minu enda telekas on endiselt katki.

Tahaks supersaari näha !!!

Ma käisin eile Londonis. Speakers Corner`l. Tavaliselt kogunevad sinna erinevad kõnemehed, kes räägivad millest iganes. Eile oli valdavaks teemaks usk ning usk mind ei huvita. Ma usun, et on olemas mingi ülemvõim või midagi sarnast, usun, et keegi vaatab aeg-ajalt (siis, kui talle endale sobib) ülevalt alla ning mängib meiega nagu oleksime kõik lihtsalt puust sendimeetri pikkused nukud. Kui tuju tuleb, keerab ta meie elud kas perse, muudab huvitavamaks või teeb mõne erilise nuku hoopis väga õnnelikuks. Muidugi ei ole see nii sõna otseses mõttes. See on nii meie endi meeltes ning tegelikult on igaüks ise oma õnne sepp ning mingit Jumalat või muud ollust, keda erinevad rahvused kummardavad ei ole olemas. Kui midagi maailmas juhtub, siis juhtub see ükskõik mis muul (teaduslikul) põhjusel, välja arvatud sellel, et Jumal tahtis nii ja nii on tegelikult meile kõigile parem. Nagu selles raamatus - "Mees, kes teadis ussisõnu" (mega hea raamat btw) - Johannes a la külavanem, kes paavstiga (väidetavalt) maganud oli (homondus oli üleüldse raamatus kuul, irw), ütles, et Jumal lasi imiku ära tappa ning see oli talle hoopis õnnistus. Rüütli laps oli Jumalale nii armas, et ta kutsus ta kõige kiiremas korras enda juurde ning pani istuma oma põlvele. Jeeeeeeee rait, tegelikult oli laps valel ajal vales kohas ning tema kõri lõigati läbi, sest hullumeelsel Ülgasel polnud muud mitte midagi parajasti teha. Jumalaga polnud sel mingit pistmist. Jumal ei öelnud talle, et mine ja tapa see laps. Seda tegid hoopis hiiekoerad.. haha.. Inimesed, lugege seda raamatut..

Mul hakkab juba endal igav.. kirjutan siia igasugust seosetut möla. Blogist saab naeruteraapia iseendale. Andke andeks.

Aga olgu. Eilsest veel. Nägin Tikrit :D. Tema on ikka samasugune ja ikka sama kallis, hehe. Istusime kohvikus. Ma jõin white chocolate mochat vahukoorega, jube hea oli. Sõin mingit pitsa taolist asja. Tikker jõi piima, teine klaas oli vastik. Pärast istusime tema pool ning panime pilte plaadile. Kui ma õhtul Daniela juures olin, siis me vaatasime ka neid pilte. Seal on mõned kaustad, mis on ikkagi tühjad, et kõiki pilte programm ära ei kõrvetanud. Oli mingi jama, aga ma võtan tühja DVD kaasa järgmine kord, kui tulen, siis paneme need, mis mul puudu on uuesti plaadile :). Ma ei tea, millal ma järgmine kord Londonisse satun, oletan, et märtsis. Kui enne mitte, siis kolmas märts on ju Uh huh her´i kontsert :D. Im sooo excited. Hehe.

Ja siis ma teen vaikselt tööd. Siin läheb kõik hästi. Viimasel ajal olen ma palju kodust ära ning ei näe lapsi enam nii tihti ning mida harvemini ma neid näen, seda sõbralikumad nad minu vastu on, naljakas. Ma mõtlen, et äkki jään septembrini. Tundub, et ma teen seda jälle.. !!!

Ja raha koguda mul ka ei õnnestu. Võta ennast ometigi kokku loll laps. Kõik on kontrolli all. Elu on ilus :D.


No comments: