23 Mar 2008

Happy Easter at 5:30 AM

On pyhap2ev tore p2ev, tore p2ev...

Hm, meil sajab lund. Siin maal m2rtsi l6pus lund n2ha on v2ga ebatavaline, vihmast saaksin ma veel aru, aga lumi ??? Imelik.

T2na peaks mune v2rvima. Tegelikult ma ei m2leta, mil ma viimati mune yldse v2rvisin, see oli aastaid tagasi. Inglismaal pole v2rvimine kombeks. Siin on Easter Bunny, easter bonnets ning easter egg hunt ning shokolaadi munad. Igas suuruses ning v2rvitoonis ofkooors. Syda paha juba shokolaadist, hehe. Tavalist keedumuna s88ks praegu kyll :D.

Ma olen yksi kodus.. noh mitte kodus, vaid Daniela juures, mis nagu ongi juba teine kodu. Tegelt B. ja S. on vist ka siin, aga ma pole kindel, sest ma pole siit toast v2lja veel l2inud. Dani l2ks hommikul ema juurde, neil mingi kohustuslik pere l6una lihav6ttete puhul. Ma ei tea, kas tal on kylmikus mune. Kui ka on, siis v2rve tal niikuinii ei ole.. samas mine tea.. l2hen hiljem vaatama. Tegelikult peaks poodi minema, aga 6ues on niiii kylm ja vastik.

Eelmisest n2dalast nii palju, et k6ik on j2lle korras. Laud on unustatud ning keegi ei ole kellegi peale enam vihane. Teenisin eelmine n2dal ka 20 ekstra naela, mille kohe ka 2ra kulutasin, sest broneerisime piletid Lee Evans'i showle 25.ndal mail. Lee Evans on kuulus Briti koomik ning mai l6pus ta tuleb Epsomisse. Ja meie l2heme vaatama.

T2na on siis pyhap2ev. Eile k2isime Londonis Tikri synnip2eva 6htus88gil. Mul on plaanis talle l2hitulevikus midagi kirjutada, aga praegu ma ei saa. Igal juhul palju 6nne v2ikese maasika puhul !!! :)

Kui me 6htul koju tulime, siis vaatsime sutsu telekat ning chillisime B.ga k88gis. Umbes kella poole kolme ajal tuli S. koju ning kui B. magama l2ks, hakkasid Daniela ning S. sellist klatshijuttu r22kima, et t2itsa l6pp kohe. Ausalt, kui need kaks kokku lasta, siis midgai muud ei kuule kui bitchimine yhe, teise ning kolmanda inimese kohta. Muidugi r22givad nad inimestest, keda nad m6lemad tunnevad ning ma v6ib-olla olen juhuslikult ainult paari neist n2inud. Kuid selliste juttudega nad kujundavad ise minu arvamuse v2lja teatud inimestest juba enne, kui mul neid kohata 6nnestub. Ma olen pigem seda meelt, et k6ikidele tuleb v2hemalt v6imalus anda ning k6iki inimesi peaks v6rdselt kohtlema v2hemalt alguses. Kyll siis hiljeb tuleb v2lja, kas sul selle inimesega klapib v6i mitte, kuid raske on objektiivselt l2heneda, kui ainuke asi, mida sa kuuled on, kui n6me see v6i teine on. Mulle absoluutselt ei meeldiks, kui keegi minu kohta niimoodi jutustaks. Igal juhul teistest taga r22kimine ei ole yldse mitte kena. L6petage ometi 2ra !!!

Umbes kella poole kuue aeg hommikul tulime 2ra magama. Sain just silma kinni ent 2kki hakkab telefon piiksuma. S6num. Esimene m6te oli, et kes mulle nii vara s6numi saadab, et kes on 2ra surnud??? Pika kompimise peale leidsin telefoni yles ning s6num oli selline "Happy Easter". No miks kuradi p2rast on sul vaja kell pool kuus hommikul sellist s6numit saata ??? Aga niii naljakas oli. Enne seitset ma vist magama ei j22nudki, ainult naersin omaette :D. Naer ju tervisele kasulik :D.

No comments: