16 Mar 2008

Uudiseid ja niisama m8la

Pole nii ammu midagi kirjutanud. Alguses ma lihtsalt ei viitsinud ning siis enam ei saanud, sest ka minu arvuti toitejuhe otsustas otsad anda (Tikril oli sama jama). Mul on veel 45 p2eva garantiid, nii et peaksin uue toitejuhtme varsti ka k2tte saama (peale seda, kui mul 6nnestub igasugused numbrid ja asjad yles kirjutada ning Delli klienditeenindusse uus mail saata). Praegu olen Daniela arvutis ning ei saa oma omaga tegeleda. Sellep2rast pole mul ka t2pit2hti. Klaviatuur on ka naljakas sel arvutil. K6vasti ja j6uga lausa peab trykkima. Aga parem, kui mitte midagi. Tahaks oma arvutit, aga kohe yldse mitte ei taha koju minna, sellest kirjutan natuke hiljem..

Alustame siis algusest. Kolmandal m2rtsil k2isime ju Uh huh her kontserdil. Danielal oli hommikul kool, kuid peale seda hyppasime rongi peale ning olimegi Londoni poole teel. Tunnike oli aega niisama chillida ning saime Victorias Tikriga kokku. Tirit on alati nii tore n2ha :D.

Kuna me ei teadnud, kus kohas Shepherds Bush t2pselt asub (metrooga ka minna ei saanud, sest see jaam on kuni oktoobrini suletud), siis l2ksime bussi peale ning hoidsime silmad lahti, et m88da ei s6idaks. 2kki tehti teatavaks, et on viimane peatus ning meil polnud muud valikut, kui maha minna. Hakkasime suvalises suunas jalutama ning paari minuti p2rast oligi venyy meil sima ees. Mega mega mega pikk j2rjekord oli. Sisse saime alles pool tundi hiljem. Kuna 6ues oli kylm, siis esimese asjana sai baarist jook haaratud ning seest oli kohe ka soe. Andsime riided riidehoidu ning vaatasime rinig, kas veel m6ni tuttav l2heduses on. Dani n2gigi yhte tydrukut, keda ta tundis ning see kukkus hooplema, et oli enne Leisha Haileyt juba n2inud ning isegi pilti teinud. Oi ma olin kade !!!

Enne, kui Uh huh her lavale tuli, esines mingi soojendusb2nd. Kaks tibi, kes midagi muud ei teinud, kui kekutasid niisama laval ning m2ngisid muusikat. Eks nad olid vist mingid DJ moodi tegelased. Kui kell pool 10 sai, oli aeg p2evakangelastel meie ette ilmuda. Rahvast oli selleks ajas kui murdu ning lava ette trygimisest midagi v2lja ei tulnud. Seet6ttu j2imegi natuke kaugemale, et v2hemalt midagigi n2ha. Me olime neljakesi (kaks tuttavat leidsime veel yles) ning k6ik sellised pisikesed noh. Oi, kus ma alles sirutasin ennast. Kolm p2eva oli kael p2rast haige. Aga kontsert oli hea. Nad m2ngisid p2ris mitu uut lugu ka ning mais tuleb uus album v2lja, mis kindlasti ka ostetud saab.

Peale seda jagasid nad veel tund aega autogramme, kuid meil polnud aega ootama j22da, sest pidime viimased rongiga koju tulema. N8rdinud kyll olime, kui kindlasti ei j22 see Uh huh heri kontsert meil ka viimaseks.
Youtubes on videosid kontserdist ka. Panen yhe klipi siia yles, saata aimu, millega tegu oli. Leisha on siis see blond one.. My whole time hero in so many ways


Ylej22nud n2dal m88dus t88t2he all. Laup2eval aga k2isme Croydonis, saime kokku kahe inimesega (Jodie ja Dan). Jodie otsustas oma rinnanibu 2ra augustada. M6eldud-tehtud. N2itas mulle ka. Appikene, see n2gi ikka nii valus v2lja. Ma ei suudaks seda mitte kunagi teha ning ma imetlen inimesi, kes suudavad. Nyyd ta kurdab aeg-ajalt, et valutab. R22gitakse, et paranemine v6tab aega kuni 18 kuud. Thats a long long long time.
Hiljem l2ksime s88ma ning p2rast seda k2isime Daniela ema juurest l2bi. Ema (6nneks) kodus ei olnud, kuid ta 6de oli. 15 aastane chav, hehe. Eelmine p2ev k2is poes vargil ning j2i vahele ka :D. Kyll need noored on ikka lollid.
Eelmisest n2dalavahetusest rohkem midagi ei m2letagi... Ja siis ma j2lle t88tasin kolm p2eva. E.l 6nestus reedel pysiva markeriga 10 000 dollarit maksvale lauale joonistada, sellep2rast ma ei tahagi koju minna... S. on hirmus tige ja ma ei taha mitte kedagi neist n2ha. Homme peab ikka minema. Daniela ei saa mind siin ju igavesti hoida.
Viimased kaks p2eva oleme niisama chillinud. Ostsime paar uut filmi ning eile 6htul tegime isegi syya :D. Lammast ja ahjukartuleid :D. Reedel k2isime Itaalia restoranis v2ljas s88mas... Nii hea lasanje oli :D. Enel, sa pole korralikku lasanjet saanud, sellep2rast see sulle ei meeldigi ;).
Homme l2heme yhele s6brannale tatoveeringut tegema, saab huvitav olema ning 6htul peab koju minema, ah I so dont wanna gooooooo :(((((
Aitab ka praeguseks. Kui saan, siis kirjutan j2lle :)

No comments: