26 Apr 2008

Ma sain uue telefoni täna :D

Jah, võtsin asja käsile ning hakkasin lepinguliseks kliendiks. Operaator "Orange" (muu siin ei levi) ning pakett Dolphin 35 plus. See tähendab seda, et 35 naela maksan kuus, kõneminuteid on 600 ja sõnumeid on piiritult UK siseselt. Välismaale on yks sõnum ikka 20 penni, aga pole hullu. Välismaale sõnumeid nii palju ikka ei saada.

Kõrini sai sellest, et kunagi krediiti ei ole ja alati peab otsima kohti, kus top-uppida saaks ja seda nõmedat swipe kaarti peab kaasas kandma. Oleks saanud ka nii teha, et internetist laen raha ning ka telefoni teel, aga ma ei viitsi jamada. Tahan, et mul oleks kogu aeg võimalus helistada ja kogu aeg sõnumeid saata. Ma hakkan nüüd kõikidele hulganisti tekste saatma, heheheee.

Ainuke asi, et ma tahtsin oma vana numbri alles jätta, seepärast pean nüüd 24 tundi ootama, et see sim mul vana numbriga aktiveeruks. Homme siis! Aga telefon on ise selline. Änksa :D



No comments: