8 Apr 2008

More than likely...

... olen 20. juuni kuni 2. juuli Eestis.

100% ma veel ei ole kindel, kuid täna õhtul tuli S. minuga juttu rääkima ning ta ütles, et nad ostavad ise mulle lennupiletid, öelgu ma neile vaid kuupäevad. Ma loodan, et mõlemad kohustuslikud lõpetamised nendesse kuupäevadesse ka ära mahuvad. Pidin suht kiiresti siin nüüd mõtlema, vaatama ja otsustama. Ma olen nii üllatunud. Tõesti, ükspäev me kakleme siin laua ning tindiplekkide pärast ning teine päev ostavad nad mulle lennupileteid. I don't get it.

Ta ütles, et ta parema meelega lihtsalt teeb minu eest kogu selle asja ära. Sest ta ei taha, et ma stressis selle pärast oleksin ning vaataks nüüd kuidas ma saan, et pean siit ja siit kokku hoidma.

EDIT:

Nüüd on asi kindel ka. Sain just kinnitusmaili ka. 20 juuni, kell 11 õhtul olen kohal. Hilja küll, aga loodetavasti saab keegi mulle vastu tulla. 2. juulil kell 16:15 tulen koju tagasi.

Varsti näeme, Eestimaa !

No comments: