13 Apr 2008

Niisama m6tlesin, et v6iks midagi kirjutada...

K6ht on t2is ja hea on olla :). Tegime t2na syya. Ahjukartuleid ja lammast koos seenetega. Jube hea oli. Peale s6in veel rabarberi-vanilla jogurtit ning varsti pistan yhe pingviini ka p6ske. Siis v6ib pikali visata ning mingi filmi m2ngima panna. Voodisse teki alla minna ja m6nuleda. Sest on 6htu ja 6ues vihma sajab ning myristab ning vihmaga soojas voodis head filmi vaadata ongi k6ige parem.
*
Oi, see ilm. Inglismaa ilm on ikka nii imelik. Yhel ja samal p2eval paistab hommikul p2ike, l6unal sajab lund, siis kella nelja ajal on j2lle p2ike ning 6htu sajab vihma ja tormab. Ja niimoodi juba mitu p2eva j2rjest. Eelmine reede (v6i oli see yle-eelmine) olin ma 6ues seelikuga ning paljas22ri ning p2ev hiljem sadas j2lle lund ja nii kylm oli. Ei saa mina aru. Loodan, et suvi tuleb soe. M2letan, et eelmine aasta mai alguses k2isime rannas. Mai alguseni on kyll aega, aga kahtlane, et see aasta nii soe sel ajal on. Aga v6iks ju.
*
R22gime siis t88st ka. Lastel on koolivaheaeg ning see n2dal olid nad kaks p2eva minuga. Terve p2ev nendega on v2sitav. J2rgmine n2dal on 6nneks C. kodus ja ta tegeleb lastega ise. Minu asi on ainult koristust88d 2ra teha. Koju ma l2hen alles kolmap2eva 6htul ning eks ma siis neljap2eval koristan natuke. Lapsed l2hevad siis vanaemaga farmi sigade v6idus6itu vaatama :D ning mina saan rahulikult omi asju teha. Ma k2isin ka kunagi E.ga seal farmis neid sigu vaatamas. Vot see on alles entertainment :D. Yleyldse on seal palju erinevaid beebi loomi, keda toita saab. Rahustav. Mis reedel saab, seda ei teagi veel, aga laup2eval pean t88tama. Pole nii kaua laup2eva 6htuti lapsi valvama pidanud, aga kui palutakse, siis ma ei suuda ju ei 8elda.
*
Eile k2isime Danielaga kinos vaatamas filmi "27 dresses". V2ga viga polnudki, Daniela j2i kinos magama... muahahaaaa. P2rast seda l2ksime baari pirnisiidrit jooma. Nii hea oli. Kopperberg vms siider on. T2itsa h2sti maitseb. Dani saatis mu t2na hommikul poodi (laiskvorst) ja ytles, et ma neli pirni siidrit tooks. Poes seda ei olnudki ning l2ksin samasse baari tagasi kysima, kas ma saan sealt neli pudelit kaasa osta. Alguses nad vaatasid mind kyll natuke imelikult, aga siis ma seletasin, et kuskil mujal neid ei myyda, siis nad ainult naersid ning andsid, mis ma palusin. Tublid inimesed :D.
*
Tikker, jube kus ma naersin, kui sa oma blogis Stellast ja trahvist kirjutasid. P2eva parim nali, heheheee.. Ei tea, kas mul oleks n2rvi niimoodi kunagi teha, aga mine tea. J2nest ma muidu ei s6ida, kuid viimasel ajal k6ik piletid, mis ma ostan on Young Persons railcardi piletid. Kuni 25 aastased noored v6ivad selle endale hankida, 20 naela maksab ning siis saab odavamalt s6ita. Mul kaarti (veel) ei ole, kuid piletimasinast ostan ikka odavama pileti. Ega masin siis kaarti kysi :P. Ykskord rongis oli isegi kontroll peal. Ma n2itasin talle oma piletit, aga ta ei kysinudki kaarti :D. Kui oleks kysinud, eks ma oleks siis midagi kokku valetanud, et unustasin koju vms. Aga l2ks 6nneks tookord.
*
Olgu siis. Ei viitsi enam arvutiekraani vahtida ning pingviini n2lg on juba (pingviinid on teises toas), et ma siis l6petan ja keeran end voodisse :D
*

No comments: