30 May 2008

Lee Evans ja muud loomad

Pühapäeval käisime Lee Evansit Epsomis vaatamas. Polegi kunagi sellisel üritusel käinud, kuid väga meeldis. Kohati oli ta lausa hirmnaljakas ja olgugi, et mõnikord jääb see briti huumor eestlastele arusaamatuks, ei suutnud keegi meist naeru kolm tundi järjest pidada ning peale seda naersime lõputult ka kaks päeva järjest. Ma siin kirjeldama ei hakka, mida ta siis tegi jms, kuid panen ühe lühikese klipi üles, vaadake ise ning kui huvi pakub, siis youtube's on neid klippe palju palju.



Hetkel on meie naispere Itaalias. S. oli ka, aga ta tuli eile koju. Ma pidin ta lennujaamast peale võtma ning pick up-drop off sektsioonis ei tohi parkida ja oodata. Politsei ajas mu sealt minema. Siis ma tiirutasin edasi tagasi, kuni S. ükskord lennujaamast välja tuli. Kolm korda ta helistas enne seda ja ütles "Im still waiting for my fucking bag", irw. Mulle tegi see ainult nalja. Kogu see Itaalias asi tähendas mulle seda, et lastega töötama see nädal üldse ei pidanud. Palka tahtsin siiski saada ning seetõttu olin nõus majas paar asja tegema. Samas ma olin nii laisk. Tegelikult olen laisk olnud juba paar viimast nädalat, mul on puhkust vaja ning varsti puhkangi.

See nädal on telekast iga päev "Brittans got talent" semifinaalid. Ma olen viimased neli päeva seda vaadanud ja talent on täitsa olemas. Minu lemmikud on Kate ja Gin, nii et laupäeva õhtul kõik hääletage tema poolt !!! Heheeee.





Täna õhtul läheme Sex and the City filmi vaatama, ei jõua ära oodata. Ma ainult ei tea, mis kell ma minna saan, olgugi, et täna on töö päev, kuigi ma ei tööta, pean ma ikka kodus istuma, sest..

esiteks: meil mingi tyyp parandab aknaid siin praegu

teiseks: ma pean Marley loomaarstile viima (ta kakles eile ja nägu täitsa lõhki :-s)

kolmandaks: steve on vaja pärast rongijaama viia vanale autole järgi, sest koju tuleb ta täna järjekordeslt uue autoga.

Eks ma siis istu ja chilli siin niisama.

No comments: