16 Sept 2008

Kammib j2lle.

Ma olen alati arvanud, et arstile tuleb minna siis, kui midagi t6siselt viga on. Iga v2ikse asja p2rast pole m6tet arstit2di tylitada. N2ha nad sind niikuinii ei taha ning 90%'se t8en2osusega astud arstikabnetist v2lja kahetsedes, et yldse kohale julgesid minna, sest tegelikult ei olnudki sul ju midagi nende arust viga.
*
Aga millal sa tead, et sul midagi t6siselt viga on?
*
Mul on viimasel ajal imelikud k6huvalud. V6ib-olla sellep2rast, et olen s88nud midagi paha, v6ib-olla on mingid naiste h2dad, v6ib-olla on midagi muud. M6tlen, et millal peaks siis arsti juurde minema, sest sellist vastust nagu "2ra enam piima joo" (mille ma ykskord sain) enam kyll kuulda ei taha. Millal ma tean, et mul midagi t6siselt viga on?
*
Varsti. Aga varsti v6ib olla ruttu ning varsti v6ib olla ka v2ga kaua aega.
*
EDIT: K6huvalusid pole juba tykk aega olnud, hm.
*

3 comments:

Anonymous said...

:)))))))))) nagu minule 6eldi iga asja peale, et pane s2rk pyksi:). vahetasin arsti.

Anonymous said...

Kui asi sulle seda vord muret teeb et sa sellest blogisse kirjutad sellise mureliku tooni all siis tasub kindlasti arsti juurde minna. Sina vastutad ikka ise oma tervise eest ja ennem karta kui kahetseda.
Kui arst ytlebgi et sul midagi viga ei ole siis on ju koik hasti ja void vabalt edasi hingata. Nagu ma aru saan elad sa praegu Inglismaal ja tean kohe kindlasti et kohalikkes polikliinikutes (sugery) on vahemalt 2 erinevat GP tool. Kui yks nendest sulle ei ole meelt mooda siis vota number teise juurde voi kui ei ole rahul yhe arsti soovitusega siis mine ka teise juurde nii kaua kui sa oma valudest lahti saad.
Siinsed arstid ei tohi sind lihtsalt 'pane sark pyksi' jutuga koju saata ilma et nad vere- voi muid proove ei teeks kuna kui sul siis juhtubgi midagi hullu viga olevat ja see parast valja tuleb siis kaotavad nad oma too.
Kui sul mingi toidumyrgitus oleks voi muidu halba toitu oled soonud siis kestaks selle mojud vaid 24 tundi, heal juhul 48.
Nii et soovitan ikka arsti juures ara kaia nagu vastutus tundeline noor neiu teeks.
Edu

MariMurakas said...

hm, njah, eks ma siis lähen käin varsti ära