29 Nov 2008

3 n2dalat veel :)

Kolme n2dala p2rast olengi juba varsti Eestis.. Woohooo. Mul on sellest vihmast nii k6rini ja tahan lund n2ha. Pole see aasta n2inudki, ainult piltide pealt. Tahan kelgutama minna, v6ib-olla suusatma ka, kuigi suurt suusatajat must ei ole, hakkavad jalad valutama :(.
*
T2na siis j2lle laup2ev. T88l on toimunud m6ningased muutused. Nimelt septembrist saati on M. uues koolis. Riiklikus suures koolis, kus on igasuguseid 6pilasi ja igasuguseid 6petajaid. Paari viimase kuu jooksul on M. k2itumine totaalselt halvaks ja jubedaks muutunud ning kuna ta v2idab, et ta haugub vastu sellep2rast, et teised lapsed koolis v2idavad, et nemad teevad nii ja see on naljakas, siis jaanuarist l2heb M. privaat tydrukute kooli. Aastamakse koolis on 27 000 naela. Kujutate ette? 27 000. S. sutsu nutab taga, et kui palju autosid ja kellasid ta selle raha eest osta saaks. Uues koolis on vastu haukumine vastu v6tmatu ning M. j2tab endast t2is idioodi mulje, kui midagigi teha yritab.
*
Ma olen sunnitud iga v2iksemagi pisi asja yles kirjutama, kui ta halvasti k2itub. C. on hetkel nii tige, et 99%se t6en2osusega meie lapsed ei saa j6uludeks yhtegi kinki. Kujuta ette, et sa oled 6 aastane ning j6uluvana ei too sulle mitte midagi. Ma oleksin nii l88dud saades sellise r2nga 6ppetunni. Eks n2is, j6ulud ei ole enam kaugul.
*
T2na 6htul l2hme Danielaga paariks tunniks minu juurde lapsi hoidma ning pyhap2eval j6ulu shopingule. Ja varsti varsti olen juba kodus.
*
Yleskutse neile, kes avastavad, et neil oleks Londonist midagi vaja, siis nyyd on paras hetk m2rku anda!

No comments: