16 Feb 2009

Midagi pole teha, kirjutame siis natuke

Olen jälle üksi kodus ja midagi pole teha.

Sõin eile mingit burgerit ning terve eilse õhtu vaevlesin kõhuvalus. Ärkasin üles, sest korraga oli nii kuum kui ka külm ja üldse oli väge kehva olla. Täna on ok, magasin umbes kella kümneni, ärkasin üles, pesin nõud ära, tegin teed ning tulin voodisse videosid vaatama. Nüüd on tähekesed peas ja pea käib ringi ekraani vahtimisest. Mis sa hing ikka teed, kui midagi teha ei ole. Istud arvutis. Tahaks tegelikult lugeda, kuid jätsin oma raamatu Ockleysse. Danielal siin pole ka ühtegi raamatut peale Bridget Jones'i ning seda olen ma juba lugenud ka. Paar ajakirja siin on, mida pole veel läbi jõudnud sirvida, ehk hiljem. Tegelikult ju võiks tuba koristada või välja minna jalutama. Inglismaa kohta on täna täitsa ilus ilm. Ma korra käisin enne väljas, vaatamas, et ega seda pakki, mis ma juba eelmine pühapäev internetist tellisin, veel kohal ei ole. Ei olnud. Maili tuli kiri, et juba 10ndal pandi teele, täna juba 16 ja ikka veel ei ole. Kui homme ka ei ole, siis saadan maili või helistan. Loodan, et ei ole kaduma läinud, 20 naela on siiski raha.


Eelmine nädal töötasin jälle neli päeva. Ühe päeva tegin ette selleks puhuks, mil mu ema UK'sse tuleb. Märtsis pidid Ordukaga tulema. Neljapäeval viisin lapsed ja vanemad Gatwicki lennujaama, praegu on ju half-term ning nad läksid Shveitsi suuskama. Peale seda ootasin tunnikese torumeest, kes kraanikaussi parandama tuli ning siis viisin kassid ära. Tavaliselt, kui meil kedagi Ockley's ei ole, siis me viime kassid hooldaja juurde. On üks sellina tädi, kes kasse hoiab. Homme pean neile järele minema ning ülehomme juba töötama.

Neljapäeva õhtul tulin ära Daniela juurde ja siis me läksime Nandoose Jodie, Sarah ning Jo'ga. Nandos sain toidumürgituse. Blah. Eile vist sain burgerist ka. Polegi kunagi kaks korda toidumürgitust saanud ühe nädala sees.

Reedel käisime shoppamas ja kinos. Vaatamas "My bloody Valentine 3D". Film väga muljet ei avaldanud, aga oli vaadatav. Mis ma poest too hommik ostsin, see ei ole enam meeles. Ju siis polnud midagi olulist.

Valentini päeval olime niisama kodus, tellisime pizza ning vahtisime voodis videosid. Minu jaoks suht ideaalne. Muud erilist toimunud ei olegi. Tundub, et vaikselt läheb praegu. Väga hea, ehk õnnestub natuke nüüd ka raha säästa, sest asjad on hakanud maha rahunema.


No comments: