28 Apr 2010

T&T ehk telefonid ja telekad.

Umbes üle eelmisel nädalal otsustas mu telefon, et nüüd on aeg hakata lollusi tegema. Helistada kellelegi ei lase, sõnumit saata ka ei lase. Vastu võetud sõnumid tõi kõik ühe korraga kohale, osad saadetud eelmisel reedel või neljapäeval. Mõnikord nii suvalisel ajal töötas ta normaalselt ka, näiteks Tikri sõnumid sain oma teada küll kohe kätte, ning aeg-ajalt lasi helistada ka. Eile, kui Daniela oli üritanud mulle poolteist tundi edutult helistada, sest telefon viskas kohe voicemaili (kusjuures mul oli levi), sai mul villand. Seadsin sammud impulsiivselt Orange shop'i uut telefoni nõudma. Mingit uurimustööd ma enne ei teinud, üldiselt oli mul suht suva, mis telefoni saan, peaasi, et töötaks.

Tuleb välja, et kuna mu eelmine leping sai juba sügisel läbi, siis saan upgrade'da küll. Käsiti telefon välja valida ning siis saab uue lepingu teha. Vaatasin neid telefone natuke ja otsustasin BlackBerry kasuks. I-phone oli seal ka valida, kuid millagi pärast tõmbas mind rohkem BB poole ja odavam oli ka. Põhimõtteliselt siis 300 minutit, unlimited txt, internet plus email ja 25 naela kuus. Telefon siis selle hinna sees, et eraldi maksma midagi ei pidanud. Leping on kaheks aastaks, siis saab uue telefoni juba valida :P. Näppisin seda eile õhtul ja täna ka ning täitsa asjalik tundub. Interneti ja maili ma ei kasuta veel, sest uus tariif algab 12 maist.

Telefon ise näeb välja selline:



Kuna selline kiirotsuste tuju oli juba peal, siis otsustasime teleka ka kohe ära osta. Rohelisest pildist on täiesti siiber ning iga kümne minuti tagant scardi sättimine käis ka närvidele. Leidsime Asda'st päris hea variandi. LCD TV 22 inch (minu jaoks täiesti norm suurus), DVD player ka sisse ehitatud. 150 naela. Rahulolu. Töötab ka ilusti, pilt on selge ja terav. Aa, sisseehitatud freeview on ka ning HD ready.

Pilti saab näha siit:

Et oli selline tehniline päev eile :).

Täna oli niiiiii ilus ilm, aga kauaks õue ei jõudnud. Koristamise päev oli. J. tahtis mingit asja meie kapist ning see tähendas põhimõtteliselt kogu kapi sisu tühjendamist ning pärast uuesti ära panemist. Hunnik asju läksid ka prügikasti ning nüüd on palju rohkem ruumi. Ei ole vaja mõttetut träni alles hoida, onju.

Õhtul tulin ära koju ning ees ootab kolm tööpäeva. o0o muide mu NI number jõudis ka kohale. Ma vist eelmises postituses kirjutasin, et võib minna 2-4 nädalat. Aga praegu on alles 1 nädal möödas ning mul number juba olemas. Positiivne. Nüüd aga magama :)


No comments: