2 May 2010

Kui kole kui kole.. ilm

Täna on üks masendavamaid päevi üldse. Päikest ei paista, sajab vihma ja on pilves. Tahtsin õue minna jalutama (sammusid pole mitu päeva täis saanud - ah jaa, kes ei tea, siis ma kasutan nüüd pedomeetrit e. sammulugejat ning 10 000 sammu tahaks iga päev teha. Noh hoiab aktiivsena ja nii), aga sellise ilmaga ma küll kuhugi ei lähe. Ilm on keeranud kõik plaanid tuksi ja ma olen siga õnnetu.

Päris tuppa täna vist jääda ka ei saa, peab minema apteeki mingeid rohte tooma, sest Daniela on haige, aga selle jaoks on mul auto. Meil on siin mõned supermarketid 24 tundi lahti, et vahet pole, mis kell lähen, kuigi täna on pühapäev.

Eile käisime uues toidupoes. Tavaliselt käime siin samas Sainsburys, aga eile läksime suurde huvitavasse Tescosse Suttonis. Seal on selline rida, kus müüakse erinevate rahvaste toite. Kohukesi ja pelmeene sealt ei saanud, küll sai aga poola shokolaade ja itaalia stiilist shokolaadi pähkleid jms. Seal olid ka jamaika toidud esindatud ja kreeka ning jaapani. Igasugust huvitavat audentset kraami, mida ma varem tavalistes toidupoodides küll näinud ei ole. Ise otsustasime ka midagi uut süüa teha ning järgmisetel päevadel on plaanis teha sticky lime chicken ja pesto chicken ja halloumi burgerid ka :P. Põnev igal juhul. See on ka ainuke hea asi tänase päeva juures, et vähemalt saab midagi head õhtul süüa :D.

Käisin vahepeal tööl kolm päeva. Reedel oli 4 last, ühel kõvem kisa, kui teisel. Õnneks nad mängisid enamus aja õues, korjasid mingeid putukaid ja siis panid need plastmass karpidesse. Igat tüüpi putukal oli nii oma kodu :P. Kolmapäeval käisime jälle step tantsu trennis, ma tahaks ise ka hakata vist step tantsu tegema. Huvitav tundub, aga enne võtan vist tennise käsile. Juba mitu nädalat olen selle peale mõelnud. Sammude lugemine ja korra nädalas ujumine on juba end ammendanud. Eks ma ikka jätkan, kuid midagi võiks juurde võtta ning tennis tundub selline hea valik. Vaatab ja mõtleb veel. Kui uue töö saab juulist, siis äkki pole aegagi kuskil käia.

Ilm on ikka .. sitt.

Eile öösel äratati mind üles muideks, sest meil oli toas kaks väikest ämblikku ning Dani keeldus magama minemast. Ise ta neid tappa ka ei julge, siis ma pidin tolmuimejaga need sisse tõmbama. Ma ei tea mitte kedagi teist, kel oleks ämblikute vastu nii suur foobia, kui tal. Naljakas :P.

1 comment:

Rinuljok said...

muide, ämblike koha pealt - kui nad tolmuimajaga sisse tõmbad, siis nad ronivad hiljem sealt sama teed pidi välja(nagu ka muud putukad), nii et beware! :P sussiga pähe ja asi ants. ;)