17 Dec 2006

K2isin poes...

Nii.. Eile sai mul sellest Ameerika junk foodist k6rini ja ma viisin Tanya poodi mulle syya ostma (kyll ma olen ikka mugav). Pood oli suur. V2ga suur. Hullem kui Ylemiste keskuse Rimi, kus orienteerumine alguses ikka suht kaua aega v6ttis. T2ispuhutud j6luvanad ja lumememmed laes ning kuld-kard abosultely everywhere tegi poe yldmulje veel segasemaks ning tagatipuks olid vahek2igud diagonaalis. Mul tekkis tahtmine 8elda "kamoon"

Haarasin kuskilt nurgast endale siis k2ru ja yritasin seda lykata. T2pselt nii. Yritasin. See k2ru oli ikka nii krdima raske juba tyhjana. Peale selle ta kuidagi kiilus paremale poole ja suht v6imatu oli sellega sirgelt k6ndida. Aga see selleks.

Esimene asi, mida ma sealt poest tahtsin, oli leib. Meil polnud kodus mitte mingisugust leiba, ei musta ega valget. Sorteerisin endale v2lja 3 musta leiba meenutavad k2kerdist ja l2bi kile nuusutades ja peale poole tunnist arutlemist valisin yhe v2lja. Autosse j6udes kohe maitsesin ka ja polegi teine k6ige hullem ;). Siis ma veel tahtsin juustu ja kurki. Nende valimine l2ks lihtsalt, sest kurki oli yllatus yllatus ainult 1 sort ja juustudest tundus ka paar tykki ainult normaalsed olevat. Selle valisin pakendi v2rvi j2rgi :D (see on nii minu moodi). Ja kui ma seal poes juba olin, siis viinamarjadest ei saanud ju ometigi m88da minna ja hiljem haarasin kaasa ka 5 mandariini. Ma pole Ameerikas varem mandariine yldse myygis n2inud, aga need on head ja tekitavad Eesti tunde millegi p2rast. Just Eesti j6ulu tunde.
*Naeratab*

Ja kui nyyd j2rele m6elda, siis mandariinide nimel v6in ma diaginaalsetes vahek2ikudes v22raka k2ruga ringi s6ita ka j2rgmine kord :) Kuid siis ostan kaasa ka p2hkleid ja shokolaadi

:)))))))))))))))

2 comments:

Anonymous said...

eesti toit on ea

MariMurakas said...

on on, kallis 6eke, on