15 Dec 2006

See ei ole minu moodi .. Melanhoolik???

Ma pole kunagi suurem loomaarmastaja olnud. Endal pole ka kunagi yhtegi p2ris enda looma olnud ja ausalt 8eldes, ma pole tahtnudki. Siiamaani ei taha..

Ma juba oma eelmises postituses mainisin Snuffyt. Snuffy on umbes 25cm pikkune v2ike hallikat karva kutsa. Ta on juba 12 aastat vana ja seet6ttu ta ei kuule enam. Ta on pool pime ja ta kurgulaes on auk, mille t6ttu ta kohati ei saa enam hingata. Eelmine kolmap2ev avastati tal varbas v2hk ning talle tehti operatsioon ning varvas eemaldati. Eile (neljap2eval) viisime ta arsti juurde, et too 6mblused eemaldaks, aga seda ei juhtunud, kuna Snuffy k2pp ei olnud piisavalt paranenud. See veritses ikka veel, nagu oleks operatsioon alles eelmisel p2eval tehtud. Arst viis uueks sidumiseks koera meie silme alt 2ra. Kui ta tagasi tuli, ytles ta, et kui see k2pp ei parane j2rgmise 10 p2eva jookusul, siis on v6imalik, et v2hk on ikka veel sees ja j2rgmine samm oleks amputeerida ta jalg. Seda me aga teha ei luba. Ta on liiga vana, et see k6ik l2bi elada. J2relikult pannakse see koer halvimal juhul peale j6ule magama.

Ja vot see on nii krdima eba6iglane, et selliseid asju loomadega juhtub. See loom isegi ei haugu mitte kunagi kellegi peale. Ta ei hammusta, ta saab isegi kassidega l2bi. Miks ta peab siis kannatama v2lja operatsioone ja amupteerimisi? Ja miks mina pean k6ike seda pealt n2gema?

T2na hommikul kell 8:45 pidime uuesti arstile minema, sest Snuffy sidet oleks vaja puhastada ja vahetada iga p2ev ja nad pidid meile n2itama, kuidas seda teha. Yks 6de hoidis koera kinni ja arst loputas ta k2pa vees puhtaks. Pani enda s6rmdele mingisugust scrub ainet ja hakkas seda varbavahet h66ruma. Appi, seda vaadata oli niiii valus ja oli n2ha, kuidas see koer nuttis sisimas. Ta natuke kiunus ka, kuid oli v2ga vapper. Mitte keegi meist ei suuda tema k2ppa niimoodi puhastada. See on lihtsalt piinamine. Nyyd peab iga hommik k2ima arsti juures seda protseduuri kordamas. Ma loodan, et see paraneb. Ma ei taha n2ha pealt, kuidas koer magama pannakse. See on lihtsalt nii hirmus..

Ja see pole yldse minu moodi sellistest asjadest kirjutada. Tavaliselt I could care a less v6i see puudutaks mind tiny little bit. Aga noh.. paljudest asjadest ei saagi enne aru saada, kui seda ise koged ja n2ed. Ja minul on veel palju kogeda ja palju n2ha.

1 comment:

Anonymous said...

sa oled armas ja hoolitsev