14 Jan 2007

Kas peab alati pealkirja ka panema?

Olen tagasi Eestis. Seda ainult neljaks päevaks aga siiski tagasi. Ma pole umbes 48 tundi korralikult maganud ja ei taha magama minna ka. Omad põhjused. Aga krt küll uni on.

Täpitähed on toredad :)

Lend sujus seekord tunduvalt paremini. Minu kõrvale sattus Jennifer Aniston look-a-like, kes oli suht tore ja jutukas. Tal oli kaasas väike nunnu kutsikas ja cargos veel üks koer ja kuna ma ta nime ei teadnud, siis hakkasin mõttes kutsuma teda the dog lady´ks. The dog ladyle meeldis punane vein. Seda ta jõi lausa 4-5 klaasi. Tsipa vintis ka, otsustas ta siis oma klaasi mulle kogemata peale kallata, nii et mu püksid kõik veini plekke nüüd täis on. Ma pole siiamaani selle peale jõudnud vihastada. Liiga väsinud. Igal juhul sai temast the dog-wine lady. Peale selle oli ta diabeedik vms ja sai special meal´i, samal ajal kui kõik teised külma riisi lürpsisid. The dog-wine-meal lady.
the meal-wine-dog
the dog-meal-wine

Im having fun with this.

Ega muud erilist ei juhtunudki.

Need, kes mu blogi loevad, on vast tähele pannud, et viimasel ajal ma üldse enam midagi ei kirjutanud. Põhjus ei ole selles, et polnud millestki kirjutada, vaid hoops aja nappuses. See ei tähenda aga seda, et ma midagi tagant järgi kirjutan (v.a juhul kui mul mingi imelik tuju tekib). Just so little time. Tagasi mõeldes aga valdavad mind igasugused erinevad emotsioonid, mis isegi takistavad mul sellest kirjutada. Loodetavasti keegi ei pahanda.

Kolmapäeval algab uus elu.

Teisipäeva õhtul tulen Tallinna.

Eks siis vaatab, mis saab. Tikker lubas peeti osta :)


P.S Viimasel ajal on mulle hakkanud meeldima tikkimine ning puidu värvimine

5 comments:

tikker said...

kui veel modellide finaali ka kätte saaks, siis oleks meie õhtu täiuslik. paraku ei paista seda kuskilt, vähemalt mitte utorrentis :(

okei, peet on ka hea ;)

Smaragd said...

Hehee, vavealt, et keegi otseselt pahandab, aga sinu blogi on k6ige 2gedam lugeda, nii et kirjuta ikka tagantj2rele ka, ooonju?
Igatahes, k6ik see shokoaaldilaadung, mida ma sult palusin, unusta rahuga 2ra. Mida sa ka kindlasti teinud oled, icc. Aga et 2ra vaeva siis ennast selle meelde tuletamisega. Sul tuleb raske kohver ja shokolaad on siin maitsvam, kui aus olla... ;)

MariMurakas said...

Oi Iiris, Iiris, millest sa räägid,et ma olen ära unustanud? Never ever :P
koorekohvi
kirsi-rosina
annekest ja nurri
ylejaanutest on savi

monusat maisut ka, irrw,. see ei kaalu palju, icc
maiust
irrrw

Kui ma olen lubanud inimestele midagi tuua,siis ma seda ka teen (kui ma täesti ära ei unusta,aga seda juhtub siiski väga harva) Aga kui sa enam ei taha..:P siis on ka ok :P

Smaragd said...

Eee! OOO! =D Võttis mind kohe sõnatuks! Koorekohvi ja kirsirosina-või-küspsise v millegi sellisega oleks super küll... Kui nüüd päris aus olla. icc. Ja Mõnusast Maiusest ei ütle ma ealeski ära. =D Kui sa nende tahtmatute shokolaadide asemel ehk kartulivahvlit raatsiksid tuua... (A) Hkhmm. Et asi näeks korrektne välja:
1. üks koorekohvi shokolaad
2. üks kirsi-rosina-küpsise-vms shokolaad.
3. kolm Mõnusat Maiust
4. 2 pakki kartulivahvlit - yks roheline ja üks kollane.
Nii on parem?

MariMurakas said...

oi juudas.. no ma vaatan,kas need mahuvad kotti mulle :P