6 Jan 2007

Tegelt ka

Nii kohutavalt chill on olla praegu.

Kui nyyd t2itsa ausalt r22kida, siis terve selle aja, mil ma siin olen olnud, on mul esimest korda t2iest ok tunne. Ses suhtes, et ma olen 2ra harjunud. Selle majaga, nende inimestega, kes siin elavad, naabritega, pideva hispaania keele kuulamisega, idiootlike autojuhtidega, starbucksiga, kinodega, kohvikutega, pizzadega, uute tuttavatega, dollaritega, krdi mugava voodiga, sooja veega, mis kunagi ei l6ppe ja mille eest maksma ei pea, yleyldse mugavusega, kaubamajaga, v2rviraamatutega, m2ngudega, paberist lennukitega, koeraga, vyrtsika toiduga, liitrite viisi coca colaga, telekaga, mil pole kaablit taga, ribikardinatega, tubadega, mis on 22rest-22reni kaetud vaibaga, 2 minuti kookidega, subwayga, siniste k6laritega .. jne jne jne jne

K6ik ei ole alati tore ja roosiline. Ma olen selline.. imelik. Kui ma m6ne inimesega kohe s6bralikult l2bi ei saa, siis v6tab minu yles sulamine v2ga kaua aega. Paraku kui sa selle inimesega ka yhe katuse all pead olema, siis see kas kiirendab v6i aeglustab seda protsessi. Tavaliselt kiirendab. Uudisena mulle, kogen ma praegu aeglustust. Aga ma olen j6udnud nyyd sellisesse faasi, et mul on kama kaks, mida m6ned must arvavad. Pohhuism sulatab. Ei tundu loogiline? M2ngi malet.
Lihtsalt on yks inimene, kellega on raske l2bi saada. Tavaliselt ma keeraks lihtsalt selja ja jalutaks minema, aga ma ei saa seda teha. Aga loodetavasti on asjad suvel paremad, veel paremad on nad siis, kui see inimene meiega enam ei ela. Praegu on mul lihtsalt yksk6ik ja ma ei lase mitte kellelgi endale liiga teha ja mulle p2he astuda. Ma teen mis tahan. Ja kui minult kylma suhtumist oodatakse, siis j2relikult on see inimene kylma suhtumist ka v22rt. Oeh, parem hakkas.

Tegelt ka, ma tahtsin lihtsalt 8elda, et mul on praegu jube chill olla.

Ja ma ei ole joonud.

No comments: