21 Jan 2007

Minu andunud fännidele

Jah jah, ma saan aru küll, et te kõik ootate, et ma lõpuks ometi midagi kirjutaks, aga kui sul ikka internetti oma toas ei ole, siis tundide viisi study ruumis ju ka viibida ei saa.. Onju? Mul on hea meel, et nõustute. Minu isiklikud andunud fännid on arusaajad :)

Ma olen olnud UKs nüüdseks 5 päeva. Lahkusin kolmapäeval ja ma sellest pikemalt kirjutama ei hakka. Minu panga seiklustest, valmiskampaania plakatitest, kohvrite lahtipakkimisest võite lugeda Tikri blogist (all paremal nurgas on link). Seal on isegi pilte. Inglismaale jõudes olid kaks pisikest tüdrukut - Millie ja Ella koos nende emaga mul vastas (appi, ma hakkasin luksuma praegu, bad timing, very bad timing). Plikad edvistasid ja itsitasid nii mis kole, naljaks oli. Auto juurde jõudes hakkasin ma automaatselt juhi kohale istuma ja nad pidid mulle kaks korda ütlema, enne kui ma aru sain, et olen valel pool.

Ma elan Londonist umbes poole tunni kaugusel. Meil on suur maja, mida nad hetkel rendivad ja juuni kuus kolime ära. Nad ehitavad teist maja praegu, mis on põhimõtteliselt siin samas, 10 minutit jalutada. Praeguses majas on tehnika suht vana. Ahjud ja pesumasinad on nagu nõuka aegsed, aga nad põhimõtteliselt ei osta siia uusi. Mul lihtsalt raskem igasuguste väärakate isenditega harjuda, sest ükski ei tööta nii nagu peab. Eriti veel röster. Täiesti kohutav. Aga pole hullu, küll ära harjub. Maja on kolme korruseline, mul on oma tuba teisel korrusel ja jagan vannituba tüdrukutega.. (ma lähen joon klaasi vett.. ). Mul on telekas ja sada millionit kanalit. Mul on auto. Jap punane Ford mingi. Manuaal käigukastiga ja loomulikult parempoolse rooliga. Eile käisin oma marki sellega täis tegemas, kuid pole seal eriti rasket midagi. Täna lähen ka sõitma. Vasaku käega käiguvahetamine tuli mul eile lõpuks juba välja ka. Sõitime eile sellisesse toredasse linna, kus Ella koolis käib. Ma tahaks sinna tagasi minna ja jalutada ja poodidesse. Siin pole eriti üldse poode, ma mõtlen, kui ma tahaks jala minna. Siin on palju mägesid ja suuri maju. Päris ilus tegelikult. Ma peaksin uurima, kas neil digikat on. Äkki ma saaksin seda kasutada ja paar pilti teha... Saaksid mu andunud fännid ka näha :).

Mis ma siis siiamaani teinud olen? Ratsutamas oleme käinud. Starbucksis käisin :D. India restoranis käisime eile. Vaibapoes ja toidupoodides. Uue telefoni numbri sain ka. Aga ma ei tea, mis see on praegu :P. Lapsed läksid täna ujuma, ma tahtsin koju blogi kirjutama jääda :P. Panga arve peaks avama, kuid selleks peab vist resident olema.. Steve lubas uurida. Millie koolis olen paar korda käinud ja teiste laste emadega suhelnud. Ühte lapsehoidjat olen ka näinud korra, eks näis, äkki hakkame läbi saama. Lasanjet peaaegu et tegin ükspäev. Ja kana ja praetud riisi. Täna hommikul tegime mune. Ma ei söö mune. Vastik oli teha. Millie sõi veel peaaegu toorelt ka. Lastega olen päris palju mänginud, nad juba korrutavad iga päeva mitu korda et i love you i love you ja kallistavad ja musitavad ka. Mäletan ma alguses Cameroniga ka mängisin palju. See vajub ära, küll ma juba tean :). Pere on mul selline veini armastaja. Nad joovad veini peaaegu iga kord õhtusöögi juurde. Actually panevad nad veini isegi söögi sisse. Lastel lubavad ka juua. Millie ükspäev jõi salaja terve ema klaasi tühjaks. Pereisa pakub mulle õlut ka päris tihti.. Tahavad must vast alkohoolikut teha. Aga muidu on nad hästi toredad. Siiamaani on meil läbisaamine täitsa hea.

Brr.. Külm on. Ma peaksin vist minema. Oma tuppa teki alla. Vaataks telekat enne veel kui nad ujumast tulevad. Tegelikult pereema vist helistab mulle ja ütleb, et ma tuleks ühte pubisse, mis siin lähedal on. Jalgsi saab minna. Pubisid pidi siin päris palju olema. Kuigi külas on mingi 7 maja ja 3 neist on pubid. Eks ma lähen ja uurin järele mõni päev. Pereisa pidi roast chickenit täna küpsetama ja siis meil on family supper. Kõik toidud, mis nad siiamaani teinud on, on ka väga maitsvad olnud. Hästi palju juurvilju ja üleüldse on nad tervislikud inimesed. See sobib mulle. Hakkan ka tervislikuks.

Ma loodan, et mu andunud fännidel on nüüdseks natukene süda rahul. Ma olen elus ja terve. Aga ma tahan Londonisse järgmine nädalavahetus ja ma tahan pidu !!! Eks ole Iiris? :P

P.S. Ma joon iga päev vähemalt 4-5 tassi teed. Siiamaani veel ilma piimata. (that so not english - like they say)

1 comment:

tikker said...

andunud fännid on rahuldatud. vähemalt kaheks päevaks (6)