24 Feb 2007

:)

M. tegi joonistas/kirjutas mulle kaardi täna.

Dear L.

Hope you have a lovely time in London.

Love, M.

Armas. Ettevalmistused, et mind täna õhtul kodus ei ole, juba käivad ;).

Kell saab varsti 12 ja Iiris just helistas ning äratas mu üles. Ma olin hommikul poole kuuest seitsmeni üleval, see ka põhjus, miks ma varem ei ärganud. Vähemalt pole und enam. Sain end välja põõnatud. Londonisse lähen õhtul. Enne seda v-olla käin kas Cranleighs või Horshamis. Telefonile peaks krediiti ostma ning postkontorisse sammud seadma (aisa ***** - see tähendab ju ka bensiini võtmist - ma peaksin sellest juba üle saama). Igal juhul ma siis teen sutsu trenni ning lähen alla teed jooma. Nillin bensiini raha ja siis varsti minema ka.

Pühapäeva õhtul/esmaspäeva pärastlõunal on uut blogi sissekannet oodata. Seniks aga ilusat nädalavahetust kõigile !!!

No comments: