26 Feb 2007

Mul ei ole t2pit2hti praegu...

Muahahahaa

Minu toas on internet katki. Tere talv ytlen ma selle peale. See wirelessi vidin otsustas siis m6istuse p2ha v6tta ja otsad anda. Kas selle yldse korda saab, pole teada, eks n2is.

Praegu olen pereisa arvutis (kuigi peaks koristama).

Laup2val s6itsin oma auto kummi sodiks. Vastu mingit metallist 22rt bensiini jaamas. Ma yldse ei plaaninud sinna bensukasse minna, kuid see, kus ma tavaliselt k2in, pandi kell 14:00 kinni. Jah, loomulikult olin ma 14:05 kohal. Igal juhul polnud n6us v6i ei osanud yksi bensuka t88taja kummi vahetada. Pidin pereisa j2rgi kutsuma, kes t88 tehtud sai. Varukumm on sitt. Ma ei tohi sellegi tegelikult isegi s6ita. Rongijaama ning tagasi s6itsin kyll. Lapsi t2na kooli ei viinud. Pereema viis. J2rgi ma neile ka ei l2he. Pereisa l2heb. T2na 6htuks peaks korraliku kummi alla ka saama, homme v6ib elu normaalselt edasi minna (kui neti ka korda saaks). Nii palju probleeme korraga.
Aga Londonis oli lahe. K2isime Iirise ja Kayga Uganda baaris. Pea k6ik inimesed olid mustanahalised ja pime oli, aru ei saanud, mis n2gu keegi on. M6ni yksik valge peale minu ja Iirise oli veel. Tantsisime terve 88, kuni ma totaalselt 2ra v2sisin ja ei jaksanud silmi lahti hoida. Mingi tyyp maksis meie takso raha ja me l2ksime 2ra koju. Ma olen kindel, et Iiris kirjutab mingi hetk k6igest pikemalt ka, tema blogil v6ib siis silma peal hoida ;).
J2rgmine hommik oli pohmell. Ma isegi ei m2leta, millal mul viimati pohmakas oli. Eile siis sain j2rjekordse meeldiva maitse sellest suhu. L2ksime shoppama ja mitte midagi peale BigMaci ei ostnud. Selline tore yritus siis.
Tulin 2ra koju ja r22kisin pereisaga juttu. J6in kolm tassi teed ja s6in mandariine. E. astus klaasikillu endale jalga. Vaesekene. Kooli ta siiski l2ks.
Nyyd ma siin siis olen. Ei viitsi kohe yldse midagi teha. Uni on ka. Aga ma pean minema seda k88ki koristama, mis nad n2dalavahetusega 2ra trashinud on. See n2dal pean neljap2eval ka t88tama. Mis t2hendab ekstra raha. Tore. Raha on ikka vaja.
Ma l2hen ja orjan siis nyyd.

No comments: