15 Feb 2007

Fruit Roll-Ups

Lood on nüüd nii, et Tanya saatis mulle Ameerikast hunniku fruit roll-upse ja ma ei liigu enne mitte kuskile, kui need otsas on. Lemmikutest lemmikumad maiused, mis ma eales kunagi saanud olen. Viimane kord, kui ma Eestis olin, siis mõnigi teist sai neid proovida ka. Ja ma ei taha mitte ühtegi vastuväidet kuulda, et need ei olnud parimad, mis te suhu pistnud olete. Mul on hea meel, et nõustute.

Eile oli kuulus ainuke tööpäevast kolmapäev see nädal. Lapsed läksid playdate`le ja mina koristasin. Just siis kui olin valmis saanud, helistati ning teatati, et võõrustaja oli äkitselt palavikku jäänud ning parem oleks, kui ma lapsed koju viiksin. Ebaõnn. Ma tahtsin ju 2 tundi niisama olla. Lakke vahtida ja olla. Mitte, et ma see nädal vähe seda teinud oleks, mitte et ma ka hetkel seda ei tee ent siiski. Tegime tarretist ja meisterdasime kaarte. Käisime kiirelt vannis ja ma lubasin neil pärast voodis mandariine süüa, mis viis masendava linade vahetamiseni. Aga pole hullu.

Jee, mul on pangaarvel 100 naela. Nädalavahetusel Londonisse ei lähe, loodame, et raha jääb alles ka.

Hammas hakkas valutama. Võib juhtuda,et ma siiski liigun siit toast enne, kui rollid otsas on.

Muideks, otsustasin me eile, et kui ma kunagi lapse peaksin saama (tõenäosus kasvab iga päevaga ka..muahahaa), siis panen talle nimeks Miana Star.



No comments: