13 Feb 2007

Üllatus üllatus

Ma mõtlen, et oleks võinud v-olla ikka Londonisse jääda. Sest kui ma oleks suurlinna jäänud, poleks ma täna pidanud

Punkt 1: Külalistetoa voodilinu pesema
Punkt 2: Kõik kolm vannituba ära koristama/pesema (seal hulgas ka vanemate oma)
Punkt 3: Tolmuimejaga kogu maja üle käima
Punkt 4: Lasteriided ära pesema
Punkt 5: Köögi sahvri korda tegema
Punkt 6: Pudelid taarapunkti viima
Punkt 7: Prügi sorteerima ning välja viima
Punkt 8: Külmkapi korda tegema
Punkt 9: Köögipõranda ära pesema
Punkt 10: Laste pehmed mänguasjad ja raamatud läbi sorteerima ja üles korrusele tassima


Oleks ma teadnud, et mulle selline nimekiri jäetake (midagi oli seal isegi vist veel, aga mul on meelest läinud), siis poleks ma kella 12ni maganud. Igal juhul koristasin veel oma auto ära ja tegin pärast veel süüa ka.

No vähemalt pole mul enam luuseri tunnet ning oma palga olen ikka ära teeninud. Samas nõme, et mulle eile ei mainitud midagi. Hommikuti selliseid nimekirju leida on suht .. hmm.. mis sõna siia nüüd sobikski? Sitt. Õnneks olin terve päeva üksi kodus. Teised käisid loomaaias. Oleks tahtnud ka minna. Mõni teine kord.

Muideks, Iiris, sinu pereema helistas mulle täna ja sogas midagi jänestest ja rebastest. Et what the fuck?

1 comment:

tikker said...

IRW. jäneste ja rebaste peale siis.

elu ongi kepp.

:D