2 Feb 2007

Lootusetu

Ma kaotasin oma rahakoti ära.

Veel õnnetum ei saakski olla, sest rahakotis oli 80 naela. Kui siia juurde lisada veel eelmine nädal kaduma läinud 30 naela, siis on kahju juba päris suur. Ma ei tea, mis mul viga on ja miks ma nii hajameelne olen. Miks need raha asjad praegu minuga juhtuvad.

Ma olen pigem väga väga nutune kui tige. Perse küll, ma pööran selle toa pahupidi praegu. Kui ma seda üles ei leia, siis ma ei saa täna ju Londonisse :(((((((. Ja mul on kõik pangakaardid ja autojuhiload ka seal sees !!!


EDIT 20 minutit hiljem: Just leidsin kadunud 30 naela üles.

EDIT natuke veel hiljem: Rahakott oli autos.

F*** küll. Seda närvipinget küll vaja ei olnud. Ei tea, kas tegemist on õppetunniga kuskilt ülevalt poolt või milles asi.

Positiivne on aga see, et mu tuba on nüüd täiesti korras. Londonisse saab ka, kui Iiris end hästi tunneb. Vastasel juhul jääb osa raha alles ja ma pean õhtu siin veetma külalisi lõbustades. Ei viitsi täna.



2 comments:

tikker said...

mind kohe siiralt huvitab, kust see 30 naela siis lõpuks välja tuli :P

ja londonisse said, nagu näha. ma jälle kadetsen siin vaikselt. aga heas mõttes :D

MariMurakas said...

Fotoka kotis oli :P