27 Feb 2007

Same shyt different day

Olen praktiliselt ikka internetitu. Eile ma m2ssasin kogu selle systeemiga ning n2rvid ytlesid suht yles ja alates t2nasest on mul pohhui ja ma ei viitsi enam sellega tegeleda. Korra p2eva jooksul ja ka 6htul saab study toas blogi kirjutamas ikka k2ia. J2rgmine n2dal v-olla v6tan asja t6sisemalt k2tta ent praegu on mul sest oma toa netist suht savi. J22bki rohkem muudeks asjadeks aega.
Ma ei tea, mis E.l viga on. T2na ta j2lle kukkus oma p6lve katki. Iga n2dal tal paar korda ikka 6nnestub. R88kis kyll kohutavalt, aga 2rgu siis jooksku nii kiiresti teine kord.
T2na polnud mitte mingit koristamise tuju. Hommikul huuverdasin ja dastisin k6ik kohad kolme ahvi kiirusel 2ra ja kell 11 astusin toast v2lja. Ma ei viitsi siin majas enam aega veeta. Iga hetk tahaks v2lja ja kuskile minna. Praegu tahaks ka, kuid samas olen sutsu v2ss. K2isin l6puks ometi postkontoris 2ra. Just my luck, et neil kuramuse D1 vormid otsas olid. V2hemalt sain kirja posti pandud ja uue m2rkmiku ning telefoni kaardi.
Toidupoest ostsin hunniku mandariine, mida ma enda toas kavatsen hoida. Selleks puhuks, kui hilis6htuti n2lg tulema kipub. Paar korda olen alla andnud ning j22tise j2rgi tormanud, kuid nyyd on mul oma toas mandariinid ja loodetavasti j22tist niipea ei n2e. Tahaks seda figuuri ikka natukene s2ilitada v6i veel parem kiitsakamaks muuta. Mandariinid j22tise asemel on hea algus. Samuti yritan ma iga p2ev trenni teha. H2sti natukene. Aga homme l2hen v-olla ujuma. Tegelikult tahaks enne uusi ujumisriideid. Vaatab.
T2na k2isin veel E. kooli juures jalutamas. Yles m2ge m88da pori ja juuri. Oleks kummikud jalas olnud, oleks nalja saanud. Kuna mu jalavarjudeks tossud osutusid, siis hoidsin end pigem tagasi ja p2ris pori sisse hyppama ei l2inud. Aga tegelikult oli v2ga lahe.
Kunagi viin Tikri ja Iirise ka sinna :)

No comments: