24 Mar 2007

Brrrrr Pah Pah - Shalalalalaaa

Meeletult kylm on. Radikad nagu t88taks. V2hemalt v6ib end nende vastu 2ra p6letada, kuid sooja nad ei anna. V-olla on see m2rge ylevalt poolt, et peaks teki alla minema. Sellesamase teki, mille ymber on kott, mille E. t2is otsustas joonistada.
*
T2na oli p2ris produktiivne p2ev. Hommikul vaatasin telekast saadet paksudest lastest, l6unapaiku istusin autosse ja panin Meie Mehe r88kima. Laulsin k6va h22lega kaasa seda tango laulu ja oleks 22repealt vastu puud s6itnud. Irooniline on aga see, et peale seda laulu algab j2rgmine laul (d-uh), mis alguses k6lab, nagu auto s6idaks kraavi. Keerasin muusika vaiksemaks ja keskendusin teele. Viimane asi, mis ma tahan on ennast 2ra tappa Meie Mehe muusika saatel.
*
S6itsin Horshamisse, sest see on ainuke koht, kust normaalset kohvi saab. Haarasin Starbucksist oma Caffe Latte ning seadsin sammud GAME poodi. Playstation 3 ju tuli just v2lja, mul oli vaja seda oma silmaga n2ha ka. Yhtlasi on Playstation 2 hinnad langenud. 70 naelaga saaks juba uue komplekti k2tte. Aga ma pean m6tlema, see ju lausa terve n2dala palk peaaegu. Tyhjade k2tega ma sealt poest aga ei lahkunud, otsin endale The Sims On Holiday lisa m2ngu. Nyyd on mul neid lisasid juba 4 tykki :D. Plus siis originaal Sims versioon ka. Kui ma kunagi uue arvuti saan, siis ostan k6ikide asemele Sims 2 versioonid ofkoors, kuid kuna mu arvuti keeldub parimaid m2nge m2ngimast, siis esimese generatsiooni Sims k2ib kah. Kunagi on see v-olla v22rt ka suht palju (unistused, unistused). V2hemalt on mul siis k6ik (jah ma kavatsen endale k6ik osta) olemas. Riiulil ilus vaadata :).
*
Seadsin seej2rel sammud muusika poodi, kust ma viimane kord Green Day ja Natasha Bedingfield (kirjutatakse nii v?) plaadid ostsin, lootuses, et 2kki j22b veel midagi odavat silma, kuid sealt poes ma midagi ei leidnud.
*
Yle tee vaatas mulle n2ljaste silmadega otsa raamatupood. Oi kus ma v6iksin tunde veeta raamatupoodides. Juua kohvi, lugeda v6i muusikat kuulata. Yks chillimad iseenda tegevusi ma leian. Seegi kord sai oma poolteist tundi erinevates raamatutes tuhnitud, kui te ei arva iial 2ra, millega ma sealt l6puks v2lja jalutasin.
"EASIEST KEYBOARD COLLECTION POP CHART HITS" - includes lyrics, chord symbols and chord note diagrams with suggested voice registration, rythm and tempo. Kes aru ei saanud, siis tegemist on noodi laulikuga nii 8elda. Raamat on t2is laule klaverile, noodikirjas loomulikult ning ma olen terve t2nase 6htupooliku klaveri taga veetnud ja oi kui hea on olla. Muusika on peas ja .. khm hinges nagu 8eldaks. M2ngisin klaveril siis selliseid lugusid nagu "Ironic" - Alanis Morisette - yks minu k6igi aegade lemmik lugusid, "Big Mistake" - Natalie Imbruglia, "I believe I can fly" - R. Kelly, "Never Ever" - All Saints, "So young" - The Corrs, "What Can I do" - The Corrs, "Youre Still the One" - Shania Twain.. JNE. Kokku on 46 laulu, mida nyyd klaveril m2ngida. Ja te ei kujuta ette, kui raske oli seda raamatut endale valida. Neid oli seal hunnikus. Ma ei suutnud otsustada, millist v6tta. Samas ei tahtnud muidugi sellist, mis rohkem kui 10 naela maksab, kuna me selles majas elame veel max 2 kuud ning uues kodus meil klaverit ei ole. Aga ma olen rahul. V2ga rahul. Klaver on m6nus. Noodid on ka m6nusad. Elu on yldse m6nus.
*
Hiljem k2isin toidupoest ka l2bi ning ostsin mandariine, maisi ja rasvavaba vanilli jogurtit. Pereisa kypsetas lihapalle ning k6ht on t2is.
*
T6ukeratas tundub, et j22b siiski heleroosaks unistuseks.
*
Homme l2hen Londonisse, maksku mis maksab, loodame ainule, et sutsu soojem on. Tibakene.
*
Eelmise postituse EDITina paneks veel kirja, et murakamammude pakis oli ka imeilus minu s6sara pildiga taskukalender, mis kindlasti kohe on mainimist v22rt ning nyyd rahulikult minu rahakoti vahel puhkab.
;).

3 comments:

Pips said...

simsi mängus oli minu jaoks kaks põnevat asja:
1. tegelaste kujundamine võimalikult enda ja teiste lähedaste sarnaseks pluss nende riietamine.
2. abielu kõrvalt armukese pidamine ja "wehuuu" tegemine või kuidas seda seal nimetati :D see oli nii haige lihtsalt :D
aga päris vahva mäng on jah...

P2smer said...

Kas raamatus guitar chordsid ka on v???

MariMurakas said...

ei ole :(