23 Mar 2007

Siga6nnelik !!!

Ja nyyd hetk tagasi sain ma emme paki ka k2tte :D.
Ma tahtsin, et nad saadakid mulle kassette. Just auto jaoks, sest CD m2ngijat mul seal ei ole ning raadio m2ngib siis, kui ise tahab ja enamus ajast yldse ei m2ngi. Pealegi varastati ka antenn 2ra. Kuid nyyd on mul hunnik uusi settisid, mida kuulata tahaks ning mille p2rast ma vist lihtsalt autoga s6itma l2hen.
*
Mille v6rra ma siis rikkam olen?
1. Ally McBeal featuring Vonda Shepard - k6ige esimene, mis nad v2lja andsid, aastast 1999.
2. Ally McBeal featuring Vonda Shepard - A Very Ally Christmas - ehk siis j6ulueri aastast 2000.
(kolmas Ally kassett oli mul kunagi veel, kuid koduste v2itel on see kadunud :()
3. Tuberkuloited, Estraadialbum
4. Meie Mees - P88ning P6leb, aastast 2001.
5. Grand Marino, usun, et V2ikeste L66tspillide Yhing, aastast 1995 :D. Ausalt kuulaks seda kyll ;).
6. Elumere laentel, Lusti-, l66tsa- ja l6bulood minu enda isalt, aastast 1998. Appikene, see on peaaegu 10 aastat tagasi juba, kuigi tundub, et see alles ju tuli v2lja.
7. Ning viimaks Kutse tantsule nr 23. Tuttuus Sulo :D. Eesti muusikat oi kui palju.
*
V2hemalt on olemas, kui peaks tulema tahtmine kuulata. V2ga v2ga t2nulik olen nende eest. Palju kodusem on olla.
*
Oi
Ja siis...
Loomulikult..
Terve hunnik...
SHOKOLAADI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Kalevi tiramisumaitseline piimashokolaad kypsisetykkidega
2. Kalevi valge shokolaad kypsise- ja maasikatykkidega - neid on lausa kaks tykki
3. Kalevi SUUR valge shokolaad 6hitud riisi ja mustikatykkidega
*
Siis on veel vahvleid magusa klasuuriga, Kalevi rummimaitselisi vahvlikomme minu perevanematele ning hunnik tillukesi Kalevi batoonikesi minu tibudele.
*
Oeh, nii palju h2id asju. Nii v2he on vaja, et sul terve p2eva naeratus n6ol pysiks.
*
Elagu postiljon !!!

2 comments:

tikker said...

ma lugesin: minu libudele :$

ja siiski - äge, et ma oma smilersi kassetid ära viskasin... nüüd pean su autos sulot kuulama :D

P2smer said...

Minu arust sa said veel miskit äggedat, mis väärix mainimist:P