16 Mar 2007

Pildid :)




Kevad on käes:). Päike paistab, tuul on natukene jahe, kuid õhus on kindlasti tunda kevadet. Täna tundsin end nagu väike kevadlaps. Panin ruudulise miniseeliku selga ning erksa sinise topi peale ja sõitsin õues tõukerattaga. Midagi paremat ei osanudki soovida. Hämmastav, kuidas ilm võib tuju hetkega muuta. Päikese mõju on nii suur, peaasi, et väga palav ei hakkaks :).


Enamus on kindlasti praeguseks juba aru saanud, et ma olen lõpuks ometi filmi ära ilmutanud. Hoiatan kohe ette ära, et midagi suurt selle filmirulli pealt ei tulnud ning rahul olen ma maksimum nelja kaadriga. Ehk Kanters annab andeks ;). Viimane kord, kui ma pilte blogisse panin, siis kurtsite, et need on liiga tillud. Kas nüüd on parem? Alustame siis sealt, kus pooleli jäime. Londonist.

Tower Bridge. Kergelt öeldes suur suur sild. Omaette elamuse annab üle silla jalutamine. Sealt võib lausa kõike näha. 142 jalga kõrge, disainitud Barry ja Jonesi poolt ning valmis sai ta 1894. aastal. Keskelt sild avaneb, et lasta läbi suured laevad ning seda heliseb ka kell peatades kogu liikluse. Pild on suht.. shyt. Pime oli ja mul polnud statiivi. Mis teha.

Kunagi lähen sinna siis, kui valge on. Lootus midagi paremat saada sureb ju teatavasti viimasena :).

Edasi suundusime metrooga... Jah.. Metroost on ju ka ometi pilti vaja :).


Ei mäleta, mis peatus see oli, kuid selline näeb Londoni tuub seest poolt välja. Ainult et tavaliselt on seal rohkem rahvast. Too hetk ainult mina ja Iiris puhkasime seal, jalad olid vässud.

Järgmine peatus oli Camden Town. Kultuurišhokk. Aga väga väga mõnus. Tegime pilte just Tikrile mõeldes. Ma võin kihla vedada, et sul hakkab siin meeldima :)


Põhimõtteliselt on asi siis riietes, poodides ja inimestes, kes seal ringi liiguvad.


Iirisel on kalevi maiust... Mämmmmm


Mis mõttes? Et sul ei olegi veel tatoveeringut?



Ja mis me täna jalga paneme?

Ja see nägi lihtsalt lahe välja. Need pildid ei ole midagi erilist. Et seda kõike kogeda, peab kohal olema. Rahvamass on tohutu ja muusika valjem kui rock kontserdil. Toit.. mmm.. toit on ka hea. Üleüldse on Londonis hiinakas ette ja hiinakas taha. Või siis kebab. Take out on populaarne, kuid ka maitsev. Kas pole näost aru saada või? :P


Ja Londoniga oli selleks korraks ühel pool. Ma olen seal peale turisti kehastamist muidugi korduvalt käinud ja taga nutnud, et mul digikas oleks, kuid pole hullu. Pildistamine lihtsalt kättevõtmise asi.

Ma olen oma blogis korduvalt Horshamit maininud. Minu lemmik kohalik linnake, Starbucksi ning ägedate poodidega. Kuradi ilus on seal ka. Panen mõned valitud pildis siia üles ka. Enda tehtud ikka ;).







Imeilus. Iga kell võin kõik sinna sõidutada kui vaja.

Olgu nii. Kohustuslik blogi on nüüd otsa korral, räägime muud jama ka.


Alates tänasest olen üksi kodus. Terve nädalavahetuse. Homme lähen võib-olla Londonisse vaatama filmi Premonition.
Pühapäeval kammin mõned spordipoed läbi, sest ma otsustasin, et mul on vaja tõukeratast. Jah. Hm, Londonist vast leiaks ka. Näiteks sellist.
Ei tea ainult, kui pikk või lühike see on.
Sünnpäevaks äkki ostan endale.

Ma ei viitsi rohkem kirjutada midgai... Nägenš

3 comments:

Anonymous said...

su blogi eelmine layout oli parem...

MariMurakas said...

hmm..

Anonymous said...

se on parem (Y)