17 Mar 2007

Väike muudatus...

Layout on nüüd teist värvi. Tahtsin midagi teistsugust. Tahaksin lehekülje huvitamaks teha. Iseenda jaoks, et mul oleks siin hea kirjutamas käia. Küll ma paar kevadist (loe rohelist) elementi siia veel lisan ka.

Ma tahaksin kirjutada ühest asjast. Aga ma ei saa seda mitte kunagi teha. Ai kus tahaks. Enamus inimesi vast naeraks mu sel juhul välja. Võib-olla ka mitte. Igal juhul on mul saladus. Seda ei tea mu tuttavatest mitte keegi. Isegi Tanya mitte, tema oleks esimene, kes naerukrampidesse sureks. Aga hea on teada ja Teie ei tea :).

Läksin magama täna kell pool 6 hommikul. Kohati mul lihtsalt ei ole und. Ma isegi ei mänginud ühtegi arvutimängu, mitte midagi ei teinud. Aeg-ajalt juhtub, et ma ei maga. Ma peaks enda jaoks välja mõtlema mingi huvitava tegevuse, mida teha, kui ma ei maga. Et see aeg raisku ei läheks. Siis on ka samas midagi oodata. Tavaliselt ma lihtsalt soovin, et ma viibiksin juba unedemaal, sest keset ööd ärkvel olla on siiski suht ebameeldiv. Kuid kuna minuga seda just viimasel ajal tihti juhtub, siis peaks selle aja enda jaoks meeldivaks tegama. Aga ma ei tea veel kuidas. Markide kogumisest ei tuleks vast midagi välja.

Tegelikult võiks ju kirjutada. Aga ma ei oska. Ma ei oska isegi blogi kirjutada. Mu ema teab vast minu kirjutamisoskusest rohkem rääkida. Tema enamus mu kirjandeid valmis tegi. Pole midagi hullemat, kui sa oled huvitatud millestki, mida sa teha ei oska. Ma tahaks ka maalida, ma tahaks laulda, klaverit mängida. Kahte viimast ma kunagi isegi oskasin. Roostes olen. Ma pole ennast peale keskkooli kuidagi moodi harinud. See häirib mind, sest kunagi ma olin väga aktiivne laps. Elu lihtsalt veereb mööda. Tõsi on, et mul on tore ja lõbus olla. Ma olen tegelikult rahul. Lihtsalt arendada end oleks vaja. Njah. Ega lood ei ole nii lootusetud. Ma olen tunduvalt targem fotograafia ning vene keele koha pealt :).

Süüa tahaks. Juustu ja vett.


No comments: